August 2016

Så utrolig leit å høre at ikke flere egg ble befruktet, men husk at du trenger bare ett godt egg for å bli gravid. Jeg endte med to egg sist etter dyrking og ble gravid ved begge innsett. Nå gikk det desverre ikke hele veien med de graviditetene, men ville bare minne deg på at det ikke går på antallet. Selv om det sikkert er vanskelig å klamre seg til. Krysser fingrene for at dette er gullegget som skal gjøre deg gravid ❤

Hadde håpet det var noen flere ja:rolleyes: Tenker at det hadde vært litt større sjanse da for at ett av eggene ville klare seg til mandag. Vet ikke... jeg føler meg litt tom. Ikke lei meg, ikke glad. Bare veldig anspent. I to dager skal jeg ikke vite noen ting om hvordan det går. Nervepirrende! :rolleyes:

Fikk ikke akkurat så mange gode nyheter i dag, men 1 egg hadde blitt befruktet av 9 (ja, for de hadde funnet 2 til). Hun mente at de andre var for umodne til å la seg befrukte. Ikke så rart kanskje siden mange av eggposene var på 9-12 mm på siste kontroll... men...hun sa også at de skulle la eggene ligge i tilfelle de hadde gått glipp av befruktningsøyeblikket. Hva enn det betyr... kan de ikke se om det har blitt befruktet...??? :rolleyes:

Signerer Poppi over her og sier det er bare det ene som skal til! Håper dette er gullegget du har ventet på :Heartred

Hadde håpet det var noen flere ja:rolleyes: Tenker at det hadde vært litt større sjanse da for at ett av eggene ville klare seg til mandag. Vet ikke... jeg føler meg litt tom. Ikke lei meg, ikke glad. Bare veldig anspent. I to dager skal jeg ikke vite noen ting om hvordan det går. Nervepirrende! :rolleyes:

Skjønner virkelig det. Håper at det er noen av de andre eggene som bare befruktes litt sent ❤ krysser fingrene for gode nyheter på mandag!

Skjønner virkelig det. Håper at det er noen av de andre eggene som bare befruktes litt sent ❤ krysser fingrene for gode nyheter på mandag!

Takk så mye, Poppi❤ Nå får jeg finne på noe. Tror jeg tar tantebarnet mitt med meg og stikker en tur i garnbutikken. .. Hehe... vi er begge glad i håndarbeid og DIY, så vi får holde oss opptatt med det i helga;)

Takk så mye, Poppi❤ Nå får jeg finne på noe. Tror jeg tar tantebarnet mitt med meg og stikker en tur i garnbutikken. .. Hehe... vi er begge glad i håndarbeid og DIY, så vi får holde oss opptatt med det i helga;)

Sikkert lurt å ikke bare sitte hjemme. Ha en fin dag :)

Jeg har enda et spørsmål til dere jenter... :) hvis egget går til grunne innen mandag, ringer de meg da tidlig mandag og forteller meg det? Litt dumt å kjøre i 3 timer for ingenting...:rolleyes:

Fikk ikke akkurat så mange gode nyheter i dag, men 1 egg hadde blitt befruktet av 9 (ja, for de hadde funnet 2 til). Hun mente at de andre var for umodne til å la seg befrukte. Ikke så rart kanskje siden mange av eggposene var på 9-12 mm på siste kontroll... men...hun sa også at de skulle la eggene ligge i tilfelle de hadde gått glipp av befruktningsøyeblikket. Hva enn det betyr... kan de ikke se om det har blitt befruktet...??? :rolleyes:

Samme svar som jeg fikk forrige lørdag... eller hadde fått ut 8 da ;) 1befruktet og ett mulig.
Fikk satt inn det ene egget på mandag og det så helt perfekt ut da. Håper du er like heldig og at vi får det til begge to :)

Jeg har enda et spørsmål til dere jenter... :) hvis egget går til grunne innen mandag, ringer de meg da tidlig mandag og forteller meg det? Litt dumt å kjøre i 3 timer for ingenting...:rolleyes:

Jepp da ringer de og sier ifra, de gjorde det hos meg første forsøket, mener de ringte i 9 tiden.
Vi får krysse fingrene for at de ikke ringer da ;)

Det ER så nervepirrende det å vente på tlf etter uttak huff :O jeg krysser fingre for full rugetilstand på deg ;) :D

Tusen takk Trenger alle gode tanker vi kan her ..
Velkommen inn til oss augustdamer :D nei der sier jeg (pg sikkert mange fler) at den uvissheten er den værste :O ooh så spennende at du allerede ruger!! Krysser fingre for full klaff blir spennede å følge med videre! :)
tusen tusen takk ❤️
Tiden gååååår jo så sakte . Syns normalt sett ukene går fort , men ikke nå neeeei

Tusen takk Trenger alle gode tanker vi kan her ..

tusen tusen takk ❤️
Tiden gååååår jo så sakte . Syns normalt sett ukene går fort , men ikke nå neeeei

Når planlegger du å teste da?

Back
Topp