August 2016

Når det gjelder EL slim, så har jeg hatt forsøk der det har vært både lite og mye EL slim. Har ikke vært noen stor forskjell på antall egg og befruktning. Har hatt tykk fin slimhinne alle innsett (7stk) Så til dere som ikke har så mye EL slim. Dere trenger ikke bekymre dere. :)

Kopierer fra dagboken:

Åh lykke :D

Ett egg på 14 mm, ett på rundt 10 mm og slimhinnen var rundt 8 mm :) Venter på telefon fra Porsgrunn, men vil tro inseminasjon blir mandag eller tirsdagen neste uke. ENDELIG fikk vi se modne egg på ultralyden ❤️

Kopierer fra dagboken:

Ett egg på 14 mm, ett på rundt 10 mm og slimhinnen var rundt 8 mm :) Venter på telefon fra Porsgrunn, men vil tro inseminasjon blir mandag eller tirsdagen neste uke. ENDELIG fikk vi se modne egg på ultralyden ❤️

Sååå gode nyheter :D
Er syklusen styrt slik at de kan bestemme EL og inseminasjon selv?

Sååå gode nyheter :D
Er syklusen styrt slik at de kan bestemme EL og inseminasjon selv?

Åh, der spør du vanskelig.. Men jeg har tatt medisiner, og skal ta orgalutran for å unngå for tidlig eggløsning pluss ovitrelle. Blir inseminasjon på tirsdag :)

Åh, der spør du vanskelig.. Men jeg har tatt medisiner, og skal ta orgalutran for å unngå for tidlig eggløsning pluss ovitrelle. Blir inseminasjon på tirsdag :)

Ja da høres det ut som de styrer den for deg :)
Greit det slik at en unngår kollisjon med helg (det skjedde nemlig med meg på 3 av 4 inseminasjoner...)

Nå er uttaket overstått:) Så deilig! Legen kalte meg for en bombe..hehe.. altså fordi jeg har lett for å bli overstimulert av for mye medisiner:p Så derfor var de veldig fornøyde med 7 egg ut slik at jeg slapp det:) Hadde mange små eggposer der også, men de var for små til å hente egg ut av.

Nå kan vi bare håpe at noen av de klarer seg til mandag:)

Da ruger jeg på et perfekt 4-delt embryo ❤❤❤

De 5 andre embryoene som har overlevd natten skal dyrkes videre frem til mandag for å se om de er gode nok til å fryses :)

Ellers var jeg litt overstimulert med tydelig væskeansamling i buken så er blitt sykemeldt t.o.m tirsdag og må passe på om det blir noen forverring. En del ubehag har jeg jo, men er for opptatt med å sveve rundt på en rosa sky til å bekymre meg akkurat nå :p

Nå er uttaket overstått:) Så deilig! Legen kalte meg for en bombe..hehe.. altså fordi jeg har lett for å bli overstimulert av for mye medisiner:p Så derfor var de veldig fornøyde med 7 egg ut slik at jeg slapp det:) Hadde mange små eggposer der også, men de var for små til å hente egg ut av.

Kjempebra resultat!! :)
Heier på eggene dine og håper de trives i varmeskapet over helgen! :)

Håper på mange gullegg blant de 7 :D

Kopierer fra dagboken:

Nå ble jeg kjempeglad :D Vet du har vært gjennom mange runder uten å ha sett modning. Krysser alt jeg har for at eggene vokser litt til og at inseminasjon blir vellykket :)

Da ruger jeg på et perfekt 4-delt embryo ❤❤❤

De 5 andre embryoene som har overlevd natten skal dyrkes videre frem til mandag for å se om de er gode nok til å fryses :)

Ellers var jeg litt overstimulert med tydelig væskeansamling i buken så er blitt sykemeldt t.o.m tirsdag og må passe på om det blir noen forverring. En del ubehag har jeg jo, men er for opptatt med å sveve rundt på en rosa sky til å bekymre meg akkurat nå :p
Herlig!!!! Gratulerer rug vel!! ❤❤ spennende å høre hvor mange blasto på frys du får :) :D

Nå sitter jeg spent å venter på ul for en tilstandsrapport iiiiik!! Og rett etterpå tilbake på jobb på et lite intervju om jeg får avansere til fagstilling (vikariat enn så lenge) uæææ! :D :D

Nå sitter jeg spent å venter på ul for en tilstandsrapport iiiiik!! Og rett etterpå tilbake på jobb på et lite intervju om jeg får avansere til fagstilling (vikariat enn så lenge) uæææ! :D :D

Heia deg og heia egga! Håper begge prøvelser går som smurt :D

Er så utolmodig! De ringer i morgen en gang etter kl 07 og forteller hvor mange som er befruktet. Håper i allefall 1 egg klarer seg til mandag! Vil vite nå! :rolleyes: Forresten så blør jeg ganske heftig etter uttaket:confused: litt grisete å få inn lutinus da vel? :rolleyes:

Back
Topp