Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk overraskende bra! Når målet er så nært, er det utrolig hva man får seg til å gjøreDette klarer du!![]()
JegHvem av dere er det som tilhører Porsgrunn?![]()
Kopierer fra dagboken:
Åh lykke
Ett egg på 14 mm, ett på rundt 10 mm og slimhinnen var rundt 8 mmVenter på telefon fra Porsgrunn, men vil tro inseminasjon blir mandag eller tirsdagen neste uke. ENDELIG fikk vi se modne egg på ultralyden
![]()
Sååå gode nyheter
Er syklusen styrt slik at de kan bestemme EL og inseminasjon selv?
Åh, der spør du vanskelig.. Men jeg har tatt medisiner, og skal ta orgalutran for å unngå for tidlig eggløsning pluss ovitrelle. Blir inseminasjon på tirsdag![]()
Nå er uttaket overståttSå deilig! Legen kalte meg for en bombe..hehe.. altså fordi jeg har lett for å bli overstimulert av for mye medisiner
Så derfor var de veldig fornøyde med 7 egg ut slik at jeg slapp det
Hadde mange små eggposer der også, men de var for små til å hente egg ut av.
Nå kan vi bare håpe at noen av de klarer seg til mandag![]()
Håper på mange gullegg blant de 7Nå er uttaket overståttSå deilig! Legen kalte meg for en bombe..hehe.. altså fordi jeg har lett for å bli overstimulert av for mye medisiner
Så derfor var de veldig fornøyde med 7 egg ut slik at jeg slapp det
Hadde mange små eggposer der også, men de var for små til å hente egg ut av.
Nå kan vi bare håpe at noen av de klarer seg til mandag![]()
Så flott4 perfekte og flere mindre egg. Uttak tirsdag![]()
Nå ble jeg kjempegladKopierer fra dagboken:
Åh lykke
Ett egg på 14 mm, ett på rundt 10 mm og slimhinnen var rundt 8 mmVenter på telefon fra Porsgrunn, men vil tro inseminasjon blir mandag eller tirsdagen neste uke. ENDELIG fikk vi se modne egg på ultralyden
![]()
Herlig!!!! Gratulerer rug vel!! ❤❤ spennende å høre hvor mange blasto på frys du fårDa ruger jeg på et perfekt 4-delt embryo ❤❤❤
De 5 andre embryoene som har overlevd natten skal dyrkes videre frem til mandag for å se om de er gode nok til å fryses
Ellers var jeg litt overstimulert med tydelig væskeansamling i buken så er blitt sykemeldt t.o.m tirsdag og må passe på om det blir noen forverring. En del ubehag har jeg jo, men er for opptatt med å sveve rundt på en rosa sky til å bekymre meg akkurat nå❤
Nå sitter jeg spent å venter på ul for en tilstandsrapport iiiiik!! Og rett etterpå tilbake på jobb på et lite intervju om jeg får avansere til fagstilling (vikariat enn så lenge) uæææ!![]()
![]()