WOW

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Jeg er er førstegangsfødende og dette mammagreiene har vært ett slit. Er på 6. dagen nå. MEN, for å være dønn ærlig. Mammahjertet mitt holder på å eksplodere her jeg ligger med verdens største mirakel sovende på bryst/mage. Det er verdt ventetiden, barseltårer, sykt vonde pupper og enda sårere brystvorter, revning, mangel på søvn og alle mulige negative utfordringer. Det er så verdt det. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg først nå kjenner en ubetinget kjærlighet til ett annet menneske og jeg har egentlig ikke ord som beskriver godt nok hvor heldig og privilegert jeg føler meg. Jeg krysset fingrene for at jeg kom til å elske den lille (ikke alle er like heldige og gjør det med en gang), men jeg var aldri forberedt på hvor mye mammahjertet mitt kom til å vokse og hvor mye kjærlighet en kan ha til et annet menneske❤️❤️❤️
Måtte bare få det ut:p

Jeg er er førstegangsfødende og dette mammagreiene har vært ett slit. Er på 6. dagen nå. MEN, for å være dønn ærlig. Mammahjertet mitt holder på å eksplodere her jeg ligger med verdens største mirakel sovende på bryst/mage. Det er verdt ventetiden, barseltårer, sykt vonde pupper og enda sårere brystvorter, revning, mangel på søvn og alle mulige negative utfordringer. Det er så verdt det. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg først nå kjenner en ubetinget kjærlighet til ett annet menneske og jeg har egentlig ikke ord som beskriver godt nok hvor heldig og privilegert jeg føler meg. Jeg krysset fingrene for at jeg kom til å elske den lille (ikke alle er like heldige og gjør det med en gang), men jeg var aldri forberedt på hvor mye mammahjertet mitt kom til å vokse og hvor mye kjærlighet en kan ha til et annet menneske❤️❤️❤️

Så fint å lese, herlig:Heartred De er bare fantastiske disse små skapningene. Som min datter sa da lille nå ble født: hun hører til hos oss. Og jeg kjenner mammahjertet bare blir større for hver dag. Alt vondt er verdt det! Selv om jeg holder på å forgå av vonde bryster og spreng☺️☺️☺️

Du beskriver det så godt. Den ubetingede kjærligheten vi har til barna våre er helt fantastisk. Man kunne gått i døden for dem..

Forstår godt at det er tøft å være førstegangsmamma. Trøst deg med at alt blir lettere etter hvert. Alt er som regel bare en fase som babyen vokser av seg før det blir bedre tider:)

❤️❤️❤️

Jeg er helt enig! ❤️ Trodde jeg hadde vært forelska tidligere, men dette er i en helt annen liga, en helt annen galakse av alt jeg noen gang har opplevd.
Jeg blir rørt, stolt, glad og forelska HVER gang jeg tenker på lille! For en LYKKE!

Dette gjorde godt å lese for ei førstegangs som venter på november med frykt og glede. Spennende tid fremover<3

Gratulere så mye, nyt det deilige mirakelet:D

Så fint å lese dette <3 Jeg er 100% enig!

Enig, og som 4 barns mor så langt kan jeg si at jeg har følt det samme for vært barn❤️ De er alle unike på vær sin måte.
Og vi mennesker er skapt så utrolig fint at vi har masse masse kjærlighet å gi til vært barn vi får :love017 Venter, og lengter fælt etter nr 5 i magen:love7

Ikke alle får de følelsene med en gang, men gi det tid så kommer de når ting får sunket inn, og godt seg til. Det er ikke unormalt det heller ;) Husk det❤️

Dette gjorde godt å lese for ei førstegangs som venter på november med frykt og glede. Spennende tid fremover<3

Gratulere så mye, nyt det deilige mirakelet:D

Frykten viser at du allerede er en god Mor forde du reflekterer, og tenker over en så viktig ting. Du er allerede en flott Mamma❤️:D

Sniker fra april 2017 ;)
Det er så fantastisk! Og følelsene blir bare sterkere etterhvert som tiden går :Heartred Første gang de smiler... Når man blir kjent med personligheten deres og ser hvordan de utvikler seg... for ikke å snakke om da de sier MAMMA for første gang, eller kaster seg rundt halsen din når du henter i barnehagen... *sukk* Begynner å grine bare av å tenke på det ;):Heartpink Masse lykke til med den lille!

(Og jeg led av svangerskapsdepresjon, fødselsdepresjon og PTSD etter en traumatisk fødselsopplevelse... allikevel, ville gjort det igjen på sekundet!!)

Last edited:

Som jeg skulle sagt det selv <3 dette overgår alt !

Back
Topp