Skravletråd <3

Friluftslivmamma_3

Elsker forumet
Ja vi bør vell ha en slik skravletråd vi også :) så fyr løs ;)

Frister egentlig å spørre legen om jeg kan få tidlig ul. Føler jeg blir mere beroliget om jeg ser et hjerte slå :) må man ha en spesiell grunn for å få tidlig ul?

Skravletråd må vi ha ja! :)

Man må vel egentlig ha en grunn ja, men vet det er stor forskjell på hvor "strenge" legene er.. Jeg fikk oppfølging med ul sist pga flere ma. Kan jeg spørre om det no spesiell grunn til at du ønsker ul? Jeg lurer på om jeg skal bestille tidlig ul privat. Ser ikke for meg jeg er noe case for å få ul på sykehuset denne gangen.. Det finnes ikke muligheter for privat ul der du bor?

Skravletråd må vi ha ja! :)

Man må vel egentlig ha en grunn ja, men vet det er stor forskjell på hvor "strenge" legene er.. Jeg fikk oppfølging med ul sist pga flere ma. Kan jeg spørre om det no spesiell grunn til at du ønsker ul? Jeg lurer på om jeg skal bestille tidlig ul privat. Ser ikke for meg jeg er noe case for å få ul på sykehuset denne gangen.. Det finnes ikke muligheter for privat ul der du bor?
Ønsker det mest for at jeg vil se til at alt er bra, men også for at jeg har hatt så uregelmessige mens sykluser så tenkte jeg det kunne være greit å sjekke ut :)

Ønsker det mest for at jeg vil se til at alt er bra, men også for at jeg har hatt så uregelmessige mens sykluser så tenkte jeg det kunne være greit å sjekke ut :)
Ja, jeg og ønsker å se at alt er bra! Klarer liksom ikke helt å slå meg til ro før jeg får se en liten sprellende spire! <3 Har hørt om de som får tidlig ul for å finne ut hvor langt de er pga de hadde veldig ustabile sykluser da! ;) Er jo bare å spørre legen, verste som skjer er at man får nei og da finnes det kanskje private løsninger :)

Ja, jeg og ønsker å se at alt er bra! Klarer liksom ikke helt å slå meg til ro før jeg får se en liten sprellende spire! <3 Har hørt om de som får tidlig ul for å finne ut hvor langt de er pga de hadde veldig ustabile sykluser da! ;) Er jo bare å spørre legen, verste som skjer er at man får nei og da finnes det kanskje private løsninger :)
Ja det er sant, man får ikke verre svar enn nei :) men syns jeg husker at man får høre hjertelyden i uke 10 til jordmor :)

Hopper inn her :D Tatt flere rsfu strimler som var usikker på, digital sa idag gravid :)

Usedvanlig trøtt å klar, nå blir det godt med en dupp :) godt egentlig også å ha så mye symptomer, føler seg liksom litt mere sikker på at man er gravid da. Tenkte så smått jeg skulle begynne å strikke hentesett også :) flere her som strikker? :)

Jeg strikker, men begynner ikke med noe til babyen ennå.

Enig at det er «deilig» med symptomer, hehe. Jeg hadde et drømmesvangerskap og -fødsel sist, håper virkelig alt går like bra nå! Ønsker meg jo ikke kvalme, men samtidig er det litt godt å kjenne at den kommer når det er for lenge siden sist jeg spiste. :p

Må vell begynne å strikke jeg, skal jeg bli ferdig i tide :p mye annet på planen også så strikkingen får jeg ta frem når anledningen byr seg :)

Noen flere som ikke har fortalt det til partneren:) ? Skal si det imorgen tenkte jeg. Kjøpt en kopp med verdens beste pappa og se om han skjønner det ;)
267ec324c920479f3639612456cb7f5a.jpg

Går det i det hele tatt an å få bekkenløsning allerede nå om man har hatt det før? Skulle reise meg opp fra sengen nå, men skikkelig vondt i korsryggen så må prøve å rulle meg ut av sengen istedenfor.

Noen flere som ikke har fortalt det til partneren:) ? Skal si det imorgen tenkte jeg. Kjøpt en kopp med verdens beste pappa og se om han skjønner det ;)
Her er det andre gang, så det føltes liksom ikke som en like stor nyhet som første gang. :P Den gangen var jeg veldig opptatt av at jeg måtte fortelle det ansikt til ansikt, så jeg gikk en hel dag på jobb og trippet og bare ventet på å få komme hjem. Denne gangen sendte jeg bare en melding, og han svarte noe sånt som «se der, ja». :p

Her er det andre gang, så det føltes liksom ikke som en like stor nyhet som første gang. [emoji14] Den gangen var jeg veldig opptatt av at jeg måtte fortelle det ansikt til ansikt, så jeg gikk en hel dag på jobb og trippet og bare ventet på å få komme hjem. Denne gangen sendte jeg bare en melding, og han svarte noe sånt som «se der, ja». :p
Hans første og min tredje ;) Må ha vært vanskelig å holde seg!

Bare droppet bomba rett før han dro på jobb da jeg fikk positiv test ;)

Fikk liksom ikke helt anledning til å si det til han. Jeg satt på do å tok testen da han bare kom inn. Ble litt skuffet må jeg innrømme fordi jeg hadde tenkt å overraske han med noe fint :) det blir hans første barn :)

Skravletråd må man ha ;) Dette blir jo mitt 3dje barn så jeg gruer meg faktisk litt til det å gå gravid :p svangerskapene mine har ikke vært de beste, men fødslene derrimot ;)

Skravletråd må man ha ;) Dette blir jo mitt 3dje barn så jeg gruer meg faktisk litt til det å gå gravid :p svangerskapene mine har ikke vært de beste, men fødslene derrimot ;)
Samme her :) men det jeg er mest nervøs for er at de har sluttet med lystgass på sykehuset :p

Back
Topp