Friluftslivmamma_3
Elsker forumet
Ja vi bør vell ha en slik skravletråd vi også
så fyr løs 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker det mest for at jeg vil se til at alt er bra, men også for at jeg har hatt så uregelmessige mens sykluser så tenkte jeg det kunne være greit å sjekke utSkravletråd må vi ha ja!
Man må vel egentlig ha en grunn ja, men vet det er stor forskjell på hvor "strenge" legene er.. Jeg fikk oppfølging med ul sist pga flere ma. Kan jeg spørre om det no spesiell grunn til at du ønsker ul? Jeg lurer på om jeg skal bestille tidlig ul privat. Ser ikke for meg jeg er noe case for å få ul på sykehuset denne gangen.. Det finnes ikke muligheter for privat ul der du bor?
Ja, jeg og ønsker å se at alt er bra! Klarer liksom ikke helt å slå meg til ro før jeg får se en liten sprellende spire! <3 Har hørt om de som får tidlig ul for å finne ut hvor langt de er pga de hadde veldig ustabile sykluser da!Ønsker det mest for at jeg vil se til at alt er bra, men også for at jeg har hatt så uregelmessige mens sykluser så tenkte jeg det kunne være greit å sjekke ut![]()
Ja det er sant, man får ikke verre svar enn neiJa, jeg og ønsker å se at alt er bra! Klarer liksom ikke helt å slå meg til ro før jeg får se en liten sprellende spire! <3 Har hørt om de som får tidlig ul for å finne ut hvor langt de er pga de hadde veldig ustabile sykluser da!Er jo bare å spørre legen, verste som skjer er at man får nei og da finnes det kanskje private løsninger
![]()
Gratulerer, og velkommen!Hopper inn herTatt flere rsfu strimler som var usikker på, digital sa idag gravid
![]()
Her er det andre gang, så det føltes liksom ikke som en like stor nyhet som første gang.Noen flere som ikke har fortalt det til partneren? Skal si det imorgen tenkte jeg. Kjøpt en kopp med verdens beste pappa og se om han skjønner det
![]()
Hans første og min tredjeHer er det andre gang, så det føltes liksom ikke som en like stor nyhet som første gang. [emoji14] Den gangen var jeg veldig opptatt av at jeg måtte fortelle det ansikt til ansikt, så jeg gikk en hel dag på jobb og trippet og bare ventet på å få komme hjem. Denne gangen sendte jeg bare en melding, og han svarte noe sånt som «se der, ja».![]()
Gratulerer!!Hopper inn herTatt flere rsfu strimler som var usikker på, digital sa idag gravid
![]()
Bare droppet bomba rett før han dro på jobb da jeg fikk positiv testNoen flere som ikke har fortalt det til partneren? Skal si det imorgen tenkte jeg. Kjøpt en kopp med verdens beste pappa og se om han skjønner det
![]()
Samme herSkravletråd må man haDette blir jo mitt 3dje barn så jeg gruer meg faktisk litt til det å gå gravid
svangerskapene mine har ikke vært de beste, men fødslene derrimot
![]()