Skravletråd August 2016

Woah. Sommeren er tilbake! :-D Og jeg spyyyyyr av lege, sykehus, helsestasjon, fysio og sykdom! Har brukt 6 måneder av permisjonen nå, og det har ikke vært 1 uke uten helseinstitusjoner... Føles som det ingen ende tar. Men nå er vi henvist til barnelege i forhold til å sjekke lille for astma. Lungene så fine ut, takk og lov. Nå får vi og en familiekontakt ser det ut til, ser frem til avlastning. Men er sykt sårt å ikke nyte permisjonen skikkelig med lillemor heller.... I går tok vi vaksiner igjen så nå har jeg ei med 39 i feber som ikke spiser. I dag føler jeg lov til å klage litt :-P :-D Har alle det bra ellers? Planer for dagen?

Woah. Sommeren er tilbake! :-D Og jeg spyyyyyr av lege, sykehus, helsestasjon, fysio og sykdom! Har brukt 6 måneder av permisjonen nå, og det har ikke vært 1 uke uten helseinstitusjoner... Føles som det ingen ende tar. Men nå er vi henvist til barnelege i forhold til å sjekke lille for astma. Lungene så fine ut, takk og lov. Nå får vi og en familiekontakt ser det ut til, ser frem til avlastning. Men er sykt sårt å ikke nyte permisjonen skikkelig med lillemor heller.... I går tok vi vaksiner igjen så nå har jeg ei med 39 i feber som ikke spiser. I dag føler jeg lov til å klage litt :p :-D Har alle det bra ellers? Planer for dagen?
Vet hvordan du har det, slet med det samme på jentungen vår også :( Men her var det myyye ørebetennelse, ekstrem hoste og mye gråting :( Ble sendt til halsspesialist til slutt og fikk konstantert skjøre lunger.. Fikk resept på astma medisin for det var mye bedre enn hostesaft.. :) Funket med en gang, jenta ble en helt annen person :) Samt at vi fikk henvisning til å legge dren i øret hennes ;) Tiden etter det ble helt fantastisk og jenta var mye bedre ;)

Så skjønner godt irritasjonen din og klart du skal få klage :)

Meg med andre ord har ekstreme nedpress og fryktelig vondt i dåsa, så vurderer å kaste inn håndkle på jobb her....

Vet hvordan du har det, slet med det samme på jentungen vår også :( Men her var det myyye ørebetennelse, ekstrem hoste og mye gråting :( Ble sendt til halsspesialist til slutt og fikk konstantert skjøre lunger.. Fikk resept på astma medisin for det var mye bedre enn hostesaft.. :) Funket med en gang, jenta ble en helt annen person :) Samt at vi fikk henvisning til å legge dren i øret hennes ;) Tiden etter det ble helt fantastisk og jenta var mye bedre ;)

Så skjønner godt irritasjonen din og klart du skal få klage :)

Meg med andre ord har ekstreme nedpress og fryktelig vondt i dåsa, så vurderer å kaste inn håndkle på jobb her....
Huff, det er ikke lett når de små ikke har det bra ❤ Vi startet med 6 uker med et lyskebrokk som ga smertehelvete for lille gullet, ingen hørte før hun ble kjørt med ambulansen til Ullevål da eggstokken lå i klem :-O Hadde en pustestans i bilen rett etter vi kom hjem, fordi maten rant opp i spiserøret, så luftrøret lukket seg. Heldigvis første og siste gang det skjedde, men som mor fikk jeg panikk da ho satt der helt blå... :-( Så er det fysio grunnet motorikk. Som om det ikke holder så går jeg selv i PTSD behandling etter fødselen, utredning av stoffskifte og kontroller av organene så nå sitter jeg faktisk å tillater meg selv å synes bittelitt syndt på meg selv :-P Men jeg er ved godt mot. Glad vi får litt støtte og bistand via familiekontakt, det kan gi litt pustepauser :-P

Så godt å høre at datteren din ble bedre! Stakars lita ❤ Ørevondt er grusomt, synes det selv. Kan bare tenke meg for de små.

Du burde komme deg hjem fra jobb søte du :-) Kanskje vannet får gå hjemme fremfor på jobb eller trikken :-O :-) Hvor langt er du vei? :-)

Hahaha! Den hadde forvillet seg opp i kurven under vogna. Vanligvis så pleier den å havne under sofaen.
Haha! Det er så frustrerende når man ikke har på lyd :-P Samboer skal alltid ringe etter den om jeg har surret den bort, men det hjelper jo lite :-P

I dag skal jeg bake.

Vel. Jeg får koke gele i alle fall.

Kaka må vente. Ovnen er opptatt den neste timen eller så.

Jeg koker gele og så går jeg en lang tur med lillesøster og så satser jeg på å få bake når jeg kommer tilbake. Da må vel kjøkkenet mitt være ledig.

Jeg skal etter min store plan vaske huset i dag også.

Det ser ut til å bli en del jobb i morgen også, ja....

Da er det første gang vi forlater bhg:-/. Storebror storkoste seg og skulle inn og spise etter å ha kost seg ute.
Håper han har kost seg hele tiden dere har hvert borte :)

Back
Topp