Håper det ikke gjør detMin største frykt nå: Enten at vannet går på jobb eller på t-banenSyykt nedpress nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det ikke gjør detMin største frykt nå: Enten at vannet går på jobb eller på t-banenSyykt nedpress nå
![]()
Hvilken holder du på med?Gjør det![]()
Det håper deg å, for det hadde vært skrekken.. Hva gjør jeg da liksom? Går av t-banen å setter meg på andre vei til UllevålHåper det ikke gjør det

Det er nok det øurtDet håper deg å, for det hadde vært skrekken.. Hva gjør jeg da liksom? Går av t-banen å setter meg på andre vei til Ullevål![]()
Vet hvordan du har det, slet med det samme på jentungen vår ogsåWoah. Sommeren er tilbake! :-D Og jeg spyyyyyr av lege, sykehus, helsestasjon, fysio og sykdom! Har brukt 6 måneder av permisjonen nå, og det har ikke vært 1 uke uten helseinstitusjoner... Føles som det ingen ende tar. Men nå er vi henvist til barnelege i forhold til å sjekke lille for astma. Lungene så fine ut, takk og lov. Nå får vi og en familiekontakt ser det ut til, ser frem til avlastning. Men er sykt sårt å ikke nyte permisjonen skikkelig med lillemor heller.... I går tok vi vaksiner igjen så nå har jeg ei med 39 i feber som ikke spiser. I dag føler jeg lov til å klage litt:-D Har alle det bra ellers? Planer for dagen?
Hahaha! Den hadde forvillet seg opp i kurven under vogna. Vanligvis så pleier den å havne under sofaen.Jeg trenger ikke hjelp av datteren min for å få til det :-D Haha. Jeg er en svime ut av dimensjoner. Fant du den?![]()
Haha, unnskyld at jeg ler, men du er festlig BentleifDet håper deg å, for det hadde vært skrekken.. Hva gjør jeg da liksom? Går av t-banen å setter meg på andre vei til Ullevål![]()
Huff, det er ikke lett når de små ikke har det bra ❤ Vi startet med 6 uker med et lyskebrokk som ga smertehelvete for lille gullet, ingen hørte før hun ble kjørt med ambulansen til Ullevål da eggstokken lå i klem :-O Hadde en pustestans i bilen rett etter vi kom hjem, fordi maten rant opp i spiserøret, så luftrøret lukket seg. Heldigvis første og siste gang det skjedde, men som mor fikk jeg panikk da ho satt der helt blå... :-( Så er det fysio grunnet motorikk. Som om det ikke holder så går jeg selv i PTSD behandling etter fødselen, utredning av stoffskifte og kontroller av organene så nå sitter jeg faktisk å tillater meg selv å synes bittelitt syndt på meg selvVet hvordan du har det, slet med det samme på jentungen vår ogsåMen her var det myyye ørebetennelse, ekstrem hoste og mye gråting
Ble sendt til halsspesialist til slutt og fikk konstantert skjøre lunger.. Fikk resept på astma medisin for det var mye bedre enn hostesaft..
Funket med en gang, jenta ble en helt annen person
Samt at vi fikk henvisning til å legge dren i øret hennes
Tiden etter det ble helt fantastisk og jenta var mye bedre
![]()
Så skjønner godt irritasjonen din og klart du skal få klage
Meg med andre ord har ekstreme nedpress og fryktelig vondt i dåsa, så vurderer å kaste inn håndkle på jobb her....
Haha! Det er så frustrerende når man ikke har på lydHahaha! Den hadde forvillet seg opp i kurven under vogna. Vanligvis så pleier den å havne under sofaen.
Sparte da litt tid. Og mye ork. Jeg liker det ikkeDeilig å få hjelp til det![]()
Haha det har gubben også gjort! Men da ringer mac'en så da er jeg like langtHaha! Det er så frustrerende når man ikke har på lydSamboer skal alltid ringe etter den om jeg har surret den bort, men det hjelper jo lite
![]()
Håper han har kost seg hele tiden dere har hvert borteDa er det første gang vi forlater bhg:-/. Storebror storkoste seg og skulle inn og spise etter å ha kost seg ute.
Da har du for mye å gjøre, kanskje skru av mobil og Mac en dagJa hehe. Var deilig å være uten telefon, selv om meldinger og innkommende samtaler kommer opp på mac'en![]()
Funnet noe å gjøre?Sendt søknad om elevpermisjon
Fått solgt ett bord
Nå kjeder jeg meg...
Får satse på at det ihvertfall ikke blir t-banenMin største frykt nå: Enten at vannet går på jobb eller på t-banenSyykt nedpress nå
![]()
Så greit at du fant denJeg fant jeg fant! Den hadde forvillet seg til kurven under vognen.