Godt du fant den etterhvert daHaha! Jeg har detvar mobilløs i underkant av en time
fant den oppi kurven under vogna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du fant den etterhvert daHaha! Jeg har detvar mobilløs i underkant av en time
fant den oppi kurven under vogna
![]()
Dwt er en stund tilGod dagblir visst ikke jobb på meg før i 2018 ser det ut til
Skal det jaNyt sola mens du kan ❤
Ja han koste seg da og var kjempefornøydDa var han nok strålende fornøyd![]()
Den var i kurven under vognaI sofaen da
Ja hehe. Var deilig å være uten telefon, selv om meldinger og innkommende samtaler kommer opp på mac'enGodt du fant den etterhvert da![]()
Bra han koser segDa er det første gang vi forlater bhg:-/. Storebror storkoste seg og skulle inn og spise etter å ha kost seg ute.
Lurt stedDen var i kurven under vogna![]()
Da starter jeg med tidligvakter. Mest av de iallefall. Så ikke mye avslapning. Levere 7.15 og jobb 8. Men bedre blir det når jeg har overskudd til å være med henne og kunne legge meg tidligere når jeg ikke må være på jobb hele tiden til 2330Hektiske dager
Blir nok bedre når snuppa di skal være alene i barnehagen og du kan slappe av litt før jobb![]()
Takk søte du ❤
Ja. Håper bare hun forstår snart at det er gøy å være her. Selv uten mammaNoen trenger bare litt tid
Kos deg i solaVaskemaskin satt på
Kjøkken rydda
Snart skal jeg ut å nyte sola
Lese en bok?Sendt søknad om elevpermisjon
Fått solgt ett bord
Nå kjeder jeg meg...
Får håpe du slipper det da :-OMin største frykt nå: Enten at vannet går på jobb eller på t-banenSyykt nedpress nå
![]()
Jeg trenger ikke hjelp av datteren min for å få til det :-D Haha. Jeg er en svime ut av dimensjoner. Fant du den?Når datteren din har lagt mobilen din på et lurt sted og telefonen er selvsagt på lydløshvor skal man begynne å lete liksom.
Gjør nok detJa. Håper bare hun forstår snart at det er gøy å være her. Selv uten mamma
Gjør detLese en bok?