Sjokolade..

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Etter ammingen kom skikkelig i gang har jeg et enoooormt behov og lyst for sjokolade! Har aldri vært et sjokolade menneske, men å du å du som lysten er der, det er helt sinnsykt! Andre som har cravings etter fødselen? Hadde ingenting under selve graviditeten.. Åsså har jeg bestemt at nå er det ingen godteri eller cola i ukedagene lenger *oh my* angrer på det nå :p

Etter ammingen kom skikkelig i gang har jeg et enoooormt behov og lyst for sjokolade! Har aldri vært et sjokolade menneske, men å du å du som lysten er der, det er helt sinnsykt! Andre som har cravings etter fødselen? Hadde ingenting under selve graviditeten.. Åsså har jeg bestemt at nå er det ingen godteri eller cola i ukedagene lenger *oh my* angrer på det nå :p

Forrige gang jeg ammet fikk jeg såå godtesjuka.. det var helt forferdelig :/ måtte ha en sjokolade i nærheten..

Håper virkelig jeg slepper det denne gang, da vekta mi ikke er så god venn med sjokolade.. haha :) ellers må jeg bare få mer selvkontroll :p

Jeg hadde sykt søtsug når jeg var gravid. Aldri følt det før. Og nå som jeg har født, så har det heldigvis dabbet helt av! Så nå er jeg tilbake til meg selv igjen! Før snusa jeg, så derfor ble nok suget litt større under graviditeten tenker jeg. Slutta jo rett før!

Ja har samme problem, føler meg utsultet (noe jeg ikke er), men spesielt craving på sjokolade og bakverk:hilarious:

Helt likt her, aldri vært et sjokolademenneske men nå kan jeg ikke ha det i hus, sluker alt :p

Helt likt her, aldri vært et sjokolademenneske men nå kan jeg ikke ha det i hus, sluker alt :p

Det er grusomt... Sjokolade er det eneste jeg tenker på når kvelden kommer, dagen lysner, amming midt på natten. Før spiste jeg max en rute å 4, nå kan 200g forsvinne :p

Sniker litt: sjololade er en viktig del av en ammendes diett :-D går med endel her og. Viktig å lage sjokomelk til kidden ☺

Det er grusomt... Sjokolade er det eneste jeg tenker på når kvelden kommer, dagen lysner, amming midt på natten. Før spiste jeg max en rute å 4, nå kan 200g forsvinne :p

Jepp! Sånn er det her også.. Klarer nesten ikke (les: klarer ikke) gå forbi sjokoladehylla på butikken uten å grafse til med en new energy :( :p

Har utrulig lyst på sjokolade.. MEN, uheldigvis reagere mini på det! So snur meg bevist ein an veg på butikken:(

Jeg vil ha sjokolade!!! Men er fortsatt i dårlig benform (vondt å gå) etter fødselen, så er for langt å gå på butikken for å gå til anskaffelse av det. Og er fremdeles 8kg over normalvekta mi, så for flaut å be samboer om å dra å kjøpe;-p

Jeg vil ha sjokolade!!! Men er fortsatt i dårlig benform (vondt å gå) etter fødselen, så er for langt å gå på butikken for å gå til anskaffelse av det. Og er fremdeles 8kg over normalvekta mi, så for flaut å be samboer om å dra å kjøpe;-p
Pfff...send samboer ut! Du har født og skal ikke rase ned til normalvekta asap!:D

Back
Topp