Sjokolade..

Jeg hadde sykt søtsug når jeg var gravid. Aldri følt det før. Og nå som jeg har født, så har det heldigvis dabbet helt av! Så nå er jeg tilbake til meg selv igjen! Før snusa jeg, så derfor ble nok suget litt større under graviditeten tenker jeg. Slutta jo rett før!
Hei! Jeg bare lurer på hvordan det går nå med deg, etter fødselen, uten snus? Tenker du mer på den nå, en når du vaf gravid?
Jeg slutta selv nå i Januar, og gruer meg litt til etter fødselen, hvordan det blir.. Men jeg skal være sterk, vil absolutt ikke begynne igjen.. :)

Hei! Jeg bare lurer på hvordan det går nå med deg, etter fødselen, uten snus? Tenker du mer på den nå, en når du vaf gravid?
Jeg slutta selv nå i Januar, og gruer meg litt til etter fødselen, hvordan det blir.. Men jeg skal være sterk, vil absolutt ikke begynne igjen.. :)
Det går veldig bra det altså! Jeg har ikke tenkt på snus. Har følt det på samme måte som når jeg var gravid. Det verste blir når jeg skal drikke igjen tenker jeg, da får jeg nok kjent ordentlig på det. Men med baby kommer du faktisk ikke til å rekke å tenke på det i starten hvertfall :)

Back
Topp