Skravletråd August 2016

Spørsmål.. Skal lage skrive på innbydelsene jeg kjøpte på Nille nå, men skjønner ikke hva de mener man skal starte den øverste linja med og så kommer "party!"

Altså det blir rart å skrive "Hei Nille" party!Vis vedlegget 191796
Tenker det skal stå hva slags party.

Sommerparty, bursdagsparty og så videre

Hvordan har det gått idag?:)
Det gikk strålende, storebror storkoste seg, lillebror sov gjennom hele greia og jeg som fryktet en hylende lillebror. Trøtt storebror som sovnet i bilen på vei hjem og som jeg håååååper (men tviler) på sovner greit i kveld:-)

God dag alle sammen :) ønsker dere en riktig fin dag :) her skal jeg straks tusle i dusjen og så skal vi trille tur og hente melk til lillebror på apoteket på veien hjem. Så må jeg gå over og sjekke at jeg har alt han trenger for å starte i barnehagen i morgen. Og jeg som glemte å bestille navnelapper håper virkelig at de kommer i posten i dag. Hadde hvert greit å få merket klærne før han starter i barnehagen kjenner jeg.
God ettermiddag:D
Så spennende med barnehagestart!

Tusen takk. :) Men jeg har egentlig godtatt det nå. Det skjedde og det er ikke så mye å gjøre ved det nå annet enn å hoppe på gubben igjen og håpe på det beste. :D

Det har i hvert fall hjulpet veldig mye å ha dere her på forumet, hvor jeg har kunne komme ut med litt "frustrasjoner". Så det er jeg takknemlig for.

Så nå en ny dag. Og forhåpentlig masse sol som i går. Ha en fin dag alle. :)
Så bra du klarer å være positiv:D
Og at du har hatt glede av forumet når ting er litt vanskelig:)
Krysser fingre for at dere snart lykkes igjen!

Håper det gikk bedre enn fryktet:)
Jada, vi var en gruppe på 4 stk, jeg med en av de minste magene men termin først :p
Jaja uansett ble det veldig generelt, også skal vi stikke oss kjempe mye før legetime imorgen hvor vi muligens får diagnose.
Fått tak i mange babybokser da :D hihi!

Hmm. Min plan.
Tirsdag, handle og rydde kjøkkenet
Onsdag plukke rips. Meget trolig bare fryse den. Og rydde hus.
Torsdag bake kake og koke gele og vaske huset
Fredag pynte kake før selskapet. Det er bursdag.

Sleng på en, tradisjonen tro, syk ektemann, og en svigermor på besøk, er det travel nok uke.

(har handlet, kjøkkenet gjenstår det mye på enda. Tenkt å ta når ungene er i seng)

Så kommer femåringen og sier at nabojenta og familien skal på badestranden i morgen, og det vil hun også.

Jeg har ikke vært på strand i sommer i det hele tatt. Jeg har veldig lyst.

Vi har ti busker med rips. Jeg skal ikke plukke alle. Men nå er det opphold
Og bæra er meget. Meget moden.

Huset er rotete.

Og fredag er det bursdag.

Hmm. Min plan.
Tirsdag, handle og rydde kjøkkenet
Onsdag plukke rips. Meget trolig bare fryse den. Og rydde hus.
Torsdag bake kake og koke gele og vaske huset
Fredag pynte kake før selskapet. Det er bursdag.

Sleng på en, tradisjonen tro, syk ektemann, og en svigermor på besøk, er det travel nok uke.

(har handlet, kjøkkenet gjenstår det mye på enda. Tenkt å ta når ungene er i seng)

Så kommer femåringen og sier at nabojenta og familien skal på badestranden i morgen, og det vil hun også.

Jeg har ikke vært på strand i sommer i det hele tatt. Jeg har veldig lyst.

Vi har ti busker med rips. Jeg skal ikke plukke alle. Men nå er det opphold
Og bæra er meget. Meget moden.

Huset er rotete.

Og fredag er det bursdag.
Høres ut som en travel uke for deg:-). Du får holde oss oppdatert om alt går etter planen:-)

Da sover både storebror og lillebror:-O. Storebror sovnet i sin egen seng i kveld av seg selv (med meg ved siden av syngende og strøk han på magen). Lenge siden han har gjort det men han var ikke superglad for det i kveld. Ville helst ha kos av mor og ligge i armkroken og ikke fornøyd når lillebror skulle amme. Men fikk kos da:-). Jeg nyter bare roen nå og lyden av naboen som klipper plenen.

Høres ut som en travel uke for deg:-). Du får holde oss oppdatert om alt går etter planen:-)
Får prøve.

Lillesøster sover etter at vi to har badet. Jeg trenger en dusj, vi bader med olje... Men først skal jeg ta det kjøkkenet.

Nevnte svigermor skal bake krangler som hun har lovet guttungen også i løpet av oppholdet.

Back
Topp