Nei, han er nå 10 mnd og har aldri sittet i en og skal heller aldri. De har absolutt ikke behov for det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha. Men er det lurt med sånn fra Ikea? Blir den brukt eller bare stående?)Slik gåvogn er innafor. Så lenge barnet klarer å bruke den selv, at du ikke "presser" barnet til å bruke den før barnet er sterkt nok til å gå.
Det som diskuteres her er slik gåstol med "sete" i hvor barnet henger i stolen og "går" bortover.
Vår har vært mye brukt i over et halvt år nåAha. Men er det lurt med sånn fra Ikea? Blir den brukt eller bare stående?)
Vår blir brukt mye, selv etter at han går helt fint utenAha. Men er det lurt med sånn fra Ikea? Blir den brukt eller bare stående?)
He heVår blir brukt mye, selv etter at han går helt fint utenliker å legge ting oppi og trille rundt på dem.
Min er 2,5 nå og triller enda rundt på trallen sinHe he![]()
Gåvogn ble brukt mye. 99% etter at de kunne å gå uten, tror jeg.Min er 2,5 nå og triller enda rundt på trallen sin![]()
Samme her. Toåringen bruker den som dukkevogn.Gåvogn ble brukt mye. 99% etter at de kunne å gå uten, tror jeg.
Min og. Snart 3Samme her. Toåringen bruker den som dukkevogn.