Vil tro det er koselig med selskap jaVeldig deilig, og det er så gøy å gå med hund![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil tro det er koselig med selskap jaVeldig deilig, og det er så gøy å gå med hund![]()
Skal blant annet på en lang tur i skogen dersom det er det du sikter til...Noen som skal på at dagstur her I dag da?![]()
Her har jeg nok med å løpe etter barnNoen som skal på at dagstur her I dag da?![]()
3 egne, 1 stebarn og ???Her har jeg nok med å løpe etter barnalene med 5 stk...
Hehe ja det er ukes intervalltrening detHer har jeg nok med å løpe etter barnalene med 5 stk...
3 egne, 1 stebarn og 1 klassevenninne av eldstegutten3 egne, 1 stebarn og ???
God tur i skogenSitter og venter på at treningsbukse og sko skal bli tørre så er det ut i skogen igjen
Blir faktisk sliten av detHehe ja det er ukes intervalltrening det![]()
Er et helt fantastisk værGod tur i skogendeilig vær idag!
Perfekt for en skogsturEr et helt fantastisk vær![]()
Var det, men fremdeles ganske vått i skogen.Perfekt for en skogstur![]()
Trenger vel litt tid før det tørker opp i skogen jaVar det, men fremdeles ganske vått i skogen.
Både hunden og skoene måtte spyles etterpå
*klapperihenda*Dagens 2 av 3 turer gjennomført
Tror ikke det kommer til å gjøre det, er en mye der og de er generelt sett våte.Trenger vel litt tid før det tørker opp i skogen ja![]()
Siste turen skal egentlig bare være en 20-30 minutter, men ser at dersom vi går 3 km eller mer vil jeg passere 60 km i kveld.*klapperihenda*![]()
Har de lagt stien utenom de våteste partiene eller må du tråkke oppi?Tror ikke det kommer til å gjøre det, er en mye der og de er generelt sett våte.
De blir bare våtere ved mye nedbør
Det er godt jobbetSiste turen skal egentlig bare være en 20-30 minutter, men ser at dersom vi går 3 km eller mer vil jeg passere 60 km i kveld.
Sitter og ser på kartet for å finne enn passende tur på den lengden![]()