Vognpose

Er ikke slik på bilstolposen da, men vognposen. Den får jeg ikke brukt i bilen. Men bilstolposen ser ikke så verst ut. Også går det an å kneppe til side litt :)

Har den bilposen som Nutte87 la ut bilde av. Var på tilbud til 249 kroner :D

Gotta love the sales!! :D Alt vi har kjøpt av utstyret til nå er kjøpt på salg, veldig greit å bare følge med på det som kommer :)
 
Er ikke slik på bilstolposen da, men vognposen. Den får jeg ikke brukt i bilen. Men bilstolposen ser ikke så verst ut. Også går det an å kneppe til side litt :)

Har den bilposen som Nutte87 la ut bilde av. Var på tilbud til 249 kroner :D
Ja kjøpt alt på salg og spart flere tusen kroner :D den andre posen betalte jeg 799 for og har kosta 1600kr tror jeg :p
 
Gotta love the sales!! :D Alt vi har kjøpt av utstyret til nå er kjøpt på salg, veldig greit å bare følge med på det som kommer :)
Ja kjøpt alt på salg og spart flere tusen kroner :D den andre posen betalte jeg 799 for og har kosta 1600kr tror jeg :p

Veldig greit med salg :D greit å begynne i god tid og, så man kan følge med litt og ja. Unødvendig å bruke masse ekstra penger når man ikke må :)
 
Vi fikk Voksi City som dåpsgave til lillegutt ifjor, fikk testet den gjennom vinteren. Veldig fornøyd med den! Skal skaffe en sånn til lillebror også når han kommer :)
 
Last edited:
Tror det er urban vi har hatt til vår eldste, den med pingvinen inni? Kjøpte den til henne da hun var ca 5-6mnd og brukte den gjennom vinteren + et år i barnehage, har ingeting å utsette på den. Ingen tegn til slitasje og fortsatt veldig pen. Har den i en brun farge. Fluffy, lun og god.. Kommer til å bruke den til lillebror når han skal i barnehagen.. I vinteren kommer vi til å bruke kjøreposen dersom vi skal ut å trille.. Han blir jo ikke så stor at han trenger den iløpet av vinteren..

Jeg jobber i barnehage og de jeg liker best er voksi og easygrow sine poser.. Mye rart ute markedet...

Lykke til med valget :)
 
Blir voksi city her. Har det til datteren min og er veldig fornøyd, så kjøpte samme til lille Celina. Fikk kjøpt den brukt. Ser ubrukt ut og betalte kun 800 kroner. :) til bilstol skal vi ha voksi move (også kjøpt brukt). Bilstolpose er kortere enn vanlig vognpose. Tenkte først å bruke den i vogna også, men synes ikke den virker like varm, så kjøpte vognpose allikevel. Bruker lammeskinn under.
 
Last edited:
Ingen erfaring her heller, men jeg har lyst på Nordlys skinnpose (ønsker meg til bursdagen☺️). Siden d er hull i ryggen kan den brukes med sele, og kan åpnes helt opp å legges flatt, så kan brukes til å ligge på gulv og sånn også! Også ser d så lunt og godt ut å ligge pakket inn i pels!
Jeg bestilte en slik på Jollyroom forrige uke, da var det 60% avslag på den! Betalte 699, gleder meg til den kommer :)
 
Apropo; Er vognpose og bilstolpose samme greia? Posen heg har kjøpt har hull til seler men bruker man en pose i bilstol og en i vogn eller samme pose begge plasser? Kanskje veldig dumt spm men sånn er det å være førstegangs; livredd for å gjøre feil vettu haha :p
Jeg diskuterte dette med ei venninne som er 4-barnsmor. Hun sa at jeg kan bruke samme posen begge steder, men i praksis blir det nok bare ett fordi det er knotete å tre selene.
Vi har derfor gått for en tynnere bilstolpose som vi evt kan ha teppe over i tillegg, og en lammeskinnspose til vognen.
 
Jeg bestilte en slik på Jollyroom forrige uke, da var det 60% avslag på den! Betalte 699, gleder meg til den kommer :)
Ja jeg så d! Har også sett en del pent brukte på finn! Har bursdag om en måneds tid, så har tipset søstrene mine om at jeg ønsker meg en sånn! :) ønsker meg den lille versjonen, å så får jeg arve voksi pose av søstra mi til neste vinter, når hennes yngste ikke lengre sover i barnehagen!
 
Skal ha en ticket to heaven pose jeg brukte til lillemor. Er dunpose. Så har jeg lammeskinn inni posen:)bilstolpose sydde jeg av en gammel dyne og trekk utenpå sist svangerskap og den kommer jeg til å bruke denne gangen også:)
 
Etter første har vi en urban voksi pose, samt en odenwalden pose. (begge dun)

Odenwalden kjøpte jeg, og voksi fikk jeg sponset av mamma da den var på salg og jeg trengte en i bgh i tillegg til hjemme.

Ingen tvil om at jeg liker odenwalden best, men jeg vil påpeke at hun ikke har vært kald i noe av de!

Føler at voksi er litt mere stivere, men føler begge er gode å lune.

Voksi har ett rett "forstykke", med glidelåser på begge sider, mens odenwalden har glidelås midt på, og får en mere rund åpning når du snurper bakstykke.

I tillegg har voksi pute som er knotete, mens odenwalden har påsydd bjørn, ikke løs pute.

har også kjøpt odenwalden til bilstolen :)

upload_2016-8-16_9-41-50.jpeg
Voksi

images

odewalden
 
Æ har brukt min voksi pose til begge mine unga å den har vært en av de bedre posene æ har hatt. Så blir å bruke den til lillingen nu å.
Men tenkte å kjøpe nordlys posen til bilstolen
 
Back
Topp