Livet som hemmelig gravid

Vi bor hos svigers to uker til, håper ikke kvalmen slår til før hjemreise Da kan det bli vanskelig å skjule!
 
Skal i utdrikningslag nå i helgen, så er det klubbkveld helga etter, så bryllup helgen etter det igjen.:smiley-angelic006 takk for gode tips! jeg får alliere meg med en god venninne og mannen!
 
Skal på fest neste helg. Satser på at alkoholfri vin gjør susen :)
 
Kjøpte meg alkoholfri hvitvin på polet, godt kamuflert i en vanlig vinflaske ;) Smakte overraskende likt hvitvin med alkohol syns jeg, men er ikke noe vinkjenner da :p Litt kjedelig å ikke få noe effekt, men det er jo selvfølgelig verdt det :D
torres-natureo.jpg
 
Skal i bryllup om ei uke, da blir d mozell i ei tom vinflaske!
 
Kjøpte meg alkoholfri hvitvin på polet, godt kamuflert i en vanlig vinflaske ;) Smakte overraskende likt hvitvin med alkohol syns jeg, men er ikke noe vinkjenner da :p Litt kjedelig å ikke få noe effekt, men det er jo selvfølgelig verdt det :D
torres-natureo.jpg
Veldig god vin ;) hadde den på fest sist jeg var gravid. Var ei som mistenkte at jeg kanskje var gravid. Plutselig tok hun vinglasset mitt å tok en munn av 'vinen' min. Ååå, du drikker jo vin fikk jeg bare til svar ;) smaker veldig likt vin med alkohol!
 
Veldig god vin ;) hadde den på fest sist jeg var gravid. Var ei som mistenkte at jeg kanskje var gravid. Plutselig tok hun vinglasset mitt å tok en munn av 'vinen' min. Ååå, du drikker jo vin fikk jeg bare til svar ;) smaker veldig likt vin med alkohol!

Ja under sist graviditet var jeg rundt 6-8 uker når julebord sesongen var i full vigør ! Gubben kom hjem med 3 alkohol viner og 3 alkoholfrie så byttet vi om :) godt vi hadde det hjemme hos sjefen for på byen er jeg en mega Long drink person :woot:;)
 
Kjøpte meg alkoholfri hvitvin på polet, godt kamuflert i en vanlig vinflaske ;) Smakte overraskende likt hvitvin med alkohol syns jeg, men er ikke noe vinkjenner da :p Litt kjedelig å ikke få noe effekt, men det er jo selvfølgelig verdt det :D
torres-natureo.jpg
Jeg synes denne er veldig god. Jeg er glad i vin til kos, og sjelden mer enn 1 glass, så denne erstatter rødvinskosen når jeg innimellom får lyst på et glass
 
Besøket av familien til sambo om to uker ble avlyst, noe som er like greit, ettersom magen min er så oppblåst at det ser lett ut som jeg er 5 mnd på vei :p Gler meg til å kunne fortelle!
 
Besøket av familien til sambo om to uker ble avlyst, noe som er like greit, ettersom magen min er så oppblåst at det ser lett ut som jeg er 5 mnd på vei :p Gler meg til å kunne fortelle!
Som du vet så valgte vi å fortelle om graviditeten til samboers søster i går da hun er lege, han var så søt etterpå for han måtte innrømme at han syns det var veldig morsomt å fortelle om det:D
Gleder meg sykt til å fortelle foreldrene mine:Heartpink
 
Som du vet så valgte vi å fortelle om graviditeten til samboers søster i går da hun er lege, han var så søt etterpå for han måtte innrømme at han syns det var veldig morsomt å fortelle om det:D
Gleder meg sykt til å fortelle foreldrene mine:Heartpink

Må være sykt deilig og lettende å fortelle det. Føler det vises såpass på meg nå, med kvalme, oppblåst mage at jeg nesten må gjemme meg litt unna til vi kan fortelle :D
 
Ble invitert på middag til ett vennepar i går og på innflyttings fest.. men jeg vil bare være hjemme og slippe møte folk.. syns det er så godt at folk ikke vet.. at man slipper bekymre seg for at folk går å prater..
 
Back
Topp