Livet som hemmelig gravid

Gjør en avtale med serveringspersonalet om at de sjenker alkoholfritt i ditt glass. Jeg tipper de har gjort det mange ganger før!

Ha en strålende dag! Jeg skulle gjerne ha giftet meg igjen
 
Haha, jeg og hadde det problemet i uke 5 Jeg helte over eplesider(uten alkohol), over på vanlig vinflaske. Var ca halveis i flaska, og noen spurte om de kunne smake Jeg måtte bare rope ut: BÅNdSKI, så drakk jeg opp resten av flaska i ett jafs Alle kika helt dumt på meg. Samboeren holdte på å dø av latter
 
Haha, jeg og hadde det problemet i uke 5 Jeg helte over eplesider(uten alkohol), over på vanlig vinflaske. Var ca halveis i flaska, og noen spurte om de kunne smake Jeg måtte bare rope ut: BÅNdSKI, så drakk jeg opp resten av flaska i ett jafs Alle kika helt dumt på meg. Samboeren holdte på å dø av latter
:laughing001:laughing002:laughing005
 
Haha, jeg og hadde det problemet i uke 5 Jeg helte over eplesider(uten alkohol), over på vanlig vinflaske. Var ca halveis i flaska, og noen spurte om de kunne smake Jeg måtte bare rope ut: BÅNdSKI, så drakk jeg opp resten av flaska i ett jafs Alle kika helt dumt på meg. Samboeren holdte på å dø av latter
Haha så morsomt!
 
Gratulerer med bryllupsdagen! Håper den er og har vært helt fantastisk og at det har ordnet seg greit med alkoholutfordringen ;)
 
Sniker fra mars her:) eg var forleden på en festival i ei lita bygd. Heilt uhørt å ikkje møte opp som lokal, måtte derfor legge en liten plan :p hadde to venninner som viste om at eg ikkje kunne drikke. Men eg kjøpte meg en cider og gjekk no å bar på den, tømte ut litt på do, skvulpa ut litt her og der og ellers måtte venninnene mine pent drikke i smug fra mitt glass av til :p verre å skjule røykeslutt! Men trakka rundt for det meste og ingen spurte om noe som helst ;)
 
Er på hyttetur jeg med fire andre, heldigvis har vi barn med i tillegg, men blir noen øl når de er i seng fant meg et vinglass nå og tok bare bittelitt vin oppi så det ser ut som om jeg allerede har drukket ett glass :)
 
Forrige gang jeg var gravid var jeg på hyttetur i uke 7 (kunne ikke avlyse, for det var vi som inviterte). Syns det var for tidlig at 4 vennepar skulle få vite det. Dette var unge par uten barn, så det var også en anledning til å nyte alkohol. Så da hadde jeg med alkoholfri vin på en vanlig vinflaske. Ingen hadde reagert i det hele tatt, og de ble veldig overrasket da jeg fortalte det senere.
 
Her er det mange gode historier :laughing002 Sitter å fniser i sofaen.
Fest til helga, så kanskje jeg stjeler en av ideene deres :D
 
Det gikk som smurt på utdrikningslaget, allierte meg med en venninne. Lot som jeg drakk vinen de delte ut og tømte den i glasset hennes. Takk til en überdiskret bartender så fikk jeg munkholm i glass når vi var ut og spiste :) i bussen blanda jeg cola (!) og redbull som jeg fikk av venninna mi :D mens vi var på aktiviteter hellte mannen munkholm i fargede ølflasker og forsegla dem på nytt. De var som ferske når jeg åpna dem senere på kvelden, kalde og gode :D tror de ølflaskene redda meg fra mye mistanke altså :D

Edit: neste utfordring blir bryllupet nå til helga.. Jeg tror jeg er sjåfør denne gangen ;-)
 
Back
Topp