Vugge

Har ikke vugge i stuen. Men har soverom rett innenfor stuen. Så synes det er like greit at babyen sover der ;-)
 
Vi skal ha trevugge i stuen da soverommet er i en annen etasje og på motsatt side av huset...
Har ikke bestilt ennå, men mulig vi kjøper det som heter "Oppdal vugge". Synes ikke de som selges på vanlige barnebutikker er så fine (passer ikke inn hos oss og til vår stil)
 
Skal ikke ha en trevugge, men blir en moseskurv med vuggestativ i stua og på vårt soverom inntil lille skal over på eget rom. Ikke noe fan av samsoving så her står jeg heller opp om natten den første tiden, enn og venne lille til vår seng.
 
Skal ikke ha noe jeg. Hadde til førstemann og den ble aldri brukt, han sov oppå/sammen med meg uansett. Senga monterer vi når det evt blir behov :D Mulig vi kjøper en liten mykbag som er lett å ta med seg fra feks stue til soverom om bebbis har sovnet i bagen for kvelden. Syns det er mer praktisk!
 
Vugge ser sååå koslig ut! Vi kommer nok ikke til å ha en hjemme, d tar jo litt plass, men mamma har en eldgammel en god seg, som vi kan bruke når vi er der!:)
 
Mamma kjøpte ei vugge som hun ønsker at alle barnebarna ska ligge i :) så denne blir brukt denne gangen også. Men blir nok inne på rommet vårt. I stua må jeg ha noe som er litt utenfor rekkevidde for 2åringen :p vil ikke at han skal kunne klatre oppi til lillesøster eller kaste leker oppi til helle ol.
 
Vi skal ha ei vugge som vi kjøpte hos håndverkerlaget. Med første trengte vi ikke slik, hun lå stort sett opp på meg eller i sofaen. Men slik kan jeg ikke sitte hele dagen nå, når vi har ei til å ta oss av :)
 
Skal ikke ha noe jeg. Hadde til førstemann og den ble aldri brukt, han sov oppå/sammen med meg uansett. Senga monterer vi når det evt blir behov :D Mulig vi kjøper en liten mykbag som er lett å ta med seg fra feks stue til soverom om bebbis har sovnet i bagen for kvelden. Syns det er mer praktisk!
Så smart! Legger du denne oppi noe da på soverommet om natten eller?
 
Ja vi har vugge :D denne har onkel laget til meg da jeg var baby å nå skal min lille gutt bruke den :Heartblue altså er den over 30 år å like fin :) vi har tømmerstue å vuggen var ubehandlet trehvit, så jeg har beiset den i samme farge som jeg beiset tømmer veggene i. Elsker den , å den er stuas stolthet :Heartpink Snapchat-6459557919727095519.jpg
 
Back
Topp