Vugge

Her blir det kurv som står fast i egen ramme med ben :) mamma, jeg og datteren min brukte den da vi var små ❤
 
Skal ikke ha noe jeg. Hadde til førstemann og den ble aldri brukt, han sov oppå/sammen med meg uansett. Senga monterer vi når det evt blir behov :D Mulig vi kjøper en liten mykbag som er lett å ta med seg fra feks stue til soverom om bebbis har sovnet i bagen for kvelden. Syns det er mer praktisk!
Er det vi skal bruke babynesten til :) bruke kurven i stua, mulig med babynest nedi. Så bruker vi eventuelt babynest der vi trenger det, blant annet i mellom oss i senga :) når snuppa blir stor nok for egen seng, så kjøper vi det og da følger babynesten med der :)
 
Vi skal nå få låne vugge fra samboer sine foreldre, får lov å male den hvit, så da skal den stå ved siden av sofaen i stuen :)
 
Her er den jeg snakket om. Var trehvit, så har nå beiset den med et lag (hvitkalket). Skulle egentlig ha to, men synes den ble veldig fin, så skal ha den slik den er. Kan fort bli rart om den blir hvitere, men kvister og slikt skinner gjennom. Nå ser den fin og naturlig ut. :)

0d0d1c0d7d7bd0cb43e7b260f95fd587
 
Back
Topp