Skravletråd August 2016

Så fint å få gjort litt:)

Så fint om det FAKTISK blir gjort.

Siden mellomste fikk se fargeprøvene og fikk vite hva det er forventer hun maling av rom. Hun kan hjelpe til å tømme det hun, ta ut klærene sine og lekene. Og sove hos storebror blir som å overnatte gøy det! Men skal hun sove på sitt eget rom i morgen? JA, vennen, i mange dager enda!

Så fint om det FAKTISK blir gjort.

Siden mellomste fikk se fargeprøvene og fikk vite hva det er forventer hun maling av rom. Hun kan hjelpe til å tømme det hun, ta ut klærene sine og lekene. Og sove hos storebror blir som å overnatte gøy det! Men skal hun sove på sitt eget rom i morgen? JA, vennen, i mange dager enda!
Får håpe det blir gjort da

Jepp :( Var å besøkte mormor på sykehjemmet (hun har akuratt kommet dit) og jeg viste ikke at man måtte ha bevis for å stå parkert... Kom ut med gul lapp i ruta. :( Også måtte mobilen dette ut i tillegg :/
Var det ikke godt skiltet???

Hva er spirometri?
1470856286168.jpg
Har som regel måtte ta to tester hvert år, en uten astma medisin og en med astmamedisin for at de skal kunne mene at jeg fortsatt har astma etter den første utredningen når jeg var ung :)

Er ille helt sikker på hva jeg syns om den nye Telenor reklamen.
De har noe som heter swop og kjøper du ny mobil hos dem får du forsikring og knust skjerm på kjøpet.
Jeg personlig foretrekker en mobil med hel skjerm, jeg :rolleyes: :P

Jeg og lillemor var hos legen idag, deretter på sykehuset. De ville ha røntgen og blodprøver. Stakars lille, slitsomt med lang dag. Mistenker mykoplasma lungebetennelse eller kikhoste. Enda hun er vaksinert

Aha , burde testet meg nemøig men da for anstrengelsesastma
Du får høre med legen, når jeg fikk min diagnose måtte jeg på tredemølle med div greier for å sjekke lungekapasitet uten medisin så med, men lenge siden så vet ikke hvordan de gjør det nå.

Kan være greit å bli testet om man sliter med det

Back
Topp