For en morsom dagPå vei hjem ettrr tur på leos, peppes og toysrus
K fornøyd med dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en morsom dagPå vei hjem ettrr tur på leos, peppes og toysrus
Uff daEr så enormt sliten og trøtt i dag![]()
Så fint å få gjort littEgentlig ikke gjort noe i dag, men det føles sånn likevel.
Mannen har plutselig fått tiltakslyst. (inspirert av at "alle andre gjør ting", det siste nå er at naboen legger nytt tak) så vi har sett litt på utvalget av vifter til badet. Har med fargeprøver til mellomste sitt rom. Rosa og lilla. Har sett etter verandadør, og trolig bestemt oss, skal snakke med snekker-onkelen min som skal montere den før vi kjøper. Lette etter nytt blandebatteri til badekaret også, men det hadde de ikke på obs. Bare til dusj, så vi må på vvs-butikk tipper jeg. Det blir en annen dag. Så litt på dusj ogdå, men ikke konkret, vi har ikke helt landet på mulige mål
Langt nok i grunnDet er jo ikke så ille![]()
Håper også detHåper dere merker bedring etter behandling![]()
Det er han jaFor en morsom dag
K fornøyd med dagen?
Så godt han fant roenHåper også det. Ble en del gråt i ettermiddag men virker som han har roet seg nå
. Ligger i armene mine og sover❤
Nei så derfor jeg skal ha det nå, tenker det blir ekstra viktig i forhold til å holde følge med snuppa ogsåHadde du sjal sist eller?![]()
Å nei! Det er sure pengerI dag er ikke dagenFørst får jeg parkeringsbot på 810kr
![]()
Så mister jeg mobilen ut av bilen i det jeg skal ut, med skjermen ned.. Skjermen i tusen knas
Kjenner jeg kommer til å felle noen tårer snart...
Hvordan har reaksjonen til kB vært?På vei hjem ettrr tur på leos, peppes og toysrus
Spent..Det gjenstår å se
Spørs om jeg blir fornøyd
Skulle nok hatt jeg også, men er ingen bevis her på at jeg har astma og de kontrollene man må gjennom er ikke verdt det føles det ut somSå bra ❤ Selv bruker jeg medisin når jeg er på golfbanen, eller når jeg er forkjøla. Ellers fri :-D
Får satse på det, virket bedre idagHåper hun blir kjapt frisk igjen![]()
Har gjort noe daEgentlig ikke gjort noe i dag, men det føles sånn likevel.
Mannen har plutselig fått tiltakslyst. (inspirert av at "alle andre gjør ting", det siste nå er at naboen legger nytt tak) så vi har sett litt på utvalget av vifter til badet. Har med fargeprøver til mellomste sitt rom. Rosa og lilla. Har sett etter verandadør, og trolig bestemt oss, skal snakke med snekker-onkelen min som skal montere den før vi kjøper. Lette etter nytt blandebatteri til badekaret også, men det hadde de ikke på obs. Bare til dusj, så vi må på vvs-butikk tipper jeg. Det blir en annen dag. Så litt på dusj ogdå, men ikke konkret, vi har ikke helt landet på mulige mål
Bor du i Sverige? Mener å ha fått med meg detSkulle nok hatt jeg også, men er ingen bevis her på at jeg har astma og de kontrollene man må gjennom er ikke verdt det føles det ut som![]()
I Norge slapp jeg jo bare unna med tidvis spirometri.
JaBor du i Sverige? Mener å ha fått med meg det![]()
Takk søtaUff da. Sender deg mange klemmer ♡
JeppÅ nei! Det er sure penger![]()