Uff da må sove litt daEr så enormt sliten og trøtt i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da må sove litt daEr så enormt sliten og trøtt i dag![]()
Ja. Og mere skal det bli. Men det skal bli godt å få det gjortHar da vært en del ute og farta da![]()
Satser på det har vært detHøres ut som en kjekk dag![]()
Han sier så hvertfallHøres ut som om KB har en fin bursdag![]()
Ikke tid enda.Uff da må sove litt da
Gratulerer med 10-årsdagen som mor til det, og bursdagen til hanHan sier så hvertfall![]()
Lykke tilIkke tid enda.
Skal straks ut og ta ukeshandelen
Godt du bremser hanJa. Og mere skal det bli. Men det skal bli godt å få det gjort
Men når han under middagen begynte å fabulere om å ominnrede stua (for å få plass til en større tv) ba jeg ham bremse bittelitt...
Jeg har perm med 80% lønn til nov. Han er arbeidsledig
Jeg må trolig i ulønnet perm til august. Gitt at han får seg jobb innen nov. Ellers kan jeg jobbe om jeg får en avtale med jobb om at jeg går i ulønnet perm deresom han får en jobb.
Ny tv kan vente litt. Verandadør må tas
Badet er nødvendig, men vi tar bare Quick fix, det bør renoveres, men det blir jo dyrt.
Male til mellomste og kjøpe stor seng har vært planen i et halvt år, om ikke mer
Takk for detGratulerer med 10-årsdagen som mor til det, og bursdagen til han
Ny TV er absolutt ikke det viktigste. Har han no jobb i sikte da?Ja. Og mere skal det bli. Men det skal bli godt å få det gjort
Men når han under middagen begynte å fabulere om å ominnrede stua (for å få plass til en større tv) ba jeg ham bremse bittelitt...
Jeg har perm med 80% lønn til nov. Han er arbeidsledig
Jeg må trolig i ulønnet perm til august. Gitt at han får seg jobb innen nov. Ellers kan jeg jobbe om jeg får en avtale med jobb om at jeg går i ulønnet perm deresom han får en jobb.
Ny tv kan vente litt. Verandadør må tas
Badet er nødvendig, men vi tar bare Quick fix, det bør renoveres, men det blir jo dyrt.
Male til mellomste og kjøpe stor seng har vært planen i et halvt år, om ikke mer
Uff da. Sender deg mange klemmer ♡I dag er ikke dagenFørst får jeg parkeringsbot på 810kr
![]()
Så mister jeg mobilen ut av bilen i det jeg skal ut, med skjermen ned.. Skjermen i tusen knas
Kjenner jeg kommer til å felle noen tårer snart...
Sover 1. Tok en uke med kamp for å få henne tid. Men nattas våknenheter tilsa at hun sov for mye på dag. Så nå er det enSå flott
Sover hun 1 eller 2 dupper?
Sånn inntil han har en jobb (eller vinner stort i lotto) så ja.Godt du bremser han![]()
Han søker det som er å søke. Men det har tatt tidNy TV er absolutt ikke det viktigste. Har han no jobb i sikte da?
Så kjedelig, har han et yrke der det er mange om beinet ?Han søker det som er å søke. Men det har tatt tid
Han er økonom, så... JaSå kjedelig, har han et yrke der det er mange om beinet ?
Håper dere merker bedring etter behandlingDa har vi vært hos kiropraktor og han var litt stiv på høyre siden. Skal tilbake igjen på fredag![]()
Å nei, så kjipt!I dag er ikke dagenFørst får jeg parkeringsbot på 810kr
![]()
Så mister jeg mobilen ut av bilen i det jeg skal ut, med skjermen ned.. Skjermen i tusen knas
Kjenner jeg kommer til å felle noen tårer snart...
Det er jo ikke så ille40 min unna![]()
Kjenner en vi også som sliter med å få jobb innen det feltet. Og det i en "stor" by.Han er økonom, så... Ja