Skravletråd August 2016

Kanskje begynnende luftveisinfeksjon, siden hun ble syk igår og var en reaksjon på feber (som tydeligvis ble verre pga foreldrenes reaksjon!) og lite å gjøre, såpass tidlig i sykdomsforløpet at crp var under 1
Håper hun blir kjapt frisk igjen:)

Nei de sa ikke det. Sa bare at det var bra vi kom så tidlig og at han nok kom til å sovne i bilen på vei hjem. Har sittet med en hylende unge siden i kom hjem som er verre enn noen gang. Men håper det bedrer seg med ett par behandlinger. Han hylte seg gjennom første behandling idag så hun fikk ikke tatt og sjekket nakken så godt som hun ønsket.
Nei uff, det hørtes ikke godt ut :( Får håpe han blir bedre etter et par behandlinger! Han er stiv i nakken

Er så enormt sliten og trøtt i dag :(

Egentlig ikke gjort noe i dag, men det føles sånn likevel.

Mannen har plutselig fått tiltakslyst. (inspirert av at "alle andre gjør ting", det siste nå er at naboen legger nytt tak) så vi har sett litt på utvalget av vifter til badet. Har med fargeprøver til mellomste sitt rom. Rosa og lilla. Har sett etter verandadør, og trolig bestemt oss, skal snakke med snekker-onkelen min som skal montere den før vi kjøper. Lette etter nytt blandebatteri til badekaret også, men det hadde de ikke på obs. Bare til dusj, så vi må på vvs-butikk tipper jeg. Det blir en annen dag. Så litt på dusj ogdå, men ikke konkret, vi har ikke helt landet på mulige mål

Egentlig ikke gjort noe i dag, men det føles sånn likevel.

Mannen har plutselig fått tiltakslyst. (inspirert av at "alle andre gjør ting", det siste nå er at naboen legger nytt tak) så vi har sett litt på utvalget av vifter til badet. Har med fargeprøver til mellomste sitt rom. Rosa og lilla. Har sett etter verandadør, og trolig bestemt oss, skal snakke med snekker-onkelen min som skal montere den før vi kjøper. Lette etter nytt blandebatteri til badekaret også, men det hadde de ikke på obs. Bare til dusj, så vi må på vvs-butikk tipper jeg. Det blir en annen dag. Så litt på dusj ogdå, men ikke konkret, vi har ikke helt landet på mulige mål
Har da vært en del ute og farta da:)

Back
Topp