Lykke til hos legenJa, desverre er hun mer utsatt når det kommer til lungene generelt. Men hun har hatt en tøff start, så håpet hun skulle slippe mer tull. Men får se hva legen sier først daHun fikk time 09.40, så trengte ikke vente så lenge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til hos legenJa, desverre er hun mer utsatt når det kommer til lungene generelt. Men hun har hatt en tøff start, så håpet hun skulle slippe mer tull. Men får se hva legen sier først daHun fikk time 09.40, så trengte ikke vente så lenge.
Hørtes ut som en koselig kveld i gropaBarn sover, nesten alt husarbeid er unnagjort![]()
Mor har landet i sin Homer Simpson grop (som jeg gravde meg i fjor da jeg gikk gravid, ja den gropa er der fortsat) nå er det film og kveldsmat![]()
Kjør forsiktigFår kjøre til Bhg![]()
Tungt nok det og. Men sånt kan medisineres heldigvis med behovJeg og... Men kun ved anstrengelse, heldigvis. Det er ikke ålreit :-/ Hun har hatt en tøff start, hadde håpet det var nok snart ❤
Det er så irriterendeSamme som her det![]()
Vått på tur igår?Føler meg mer som er druknet mus enn musemor![]()
HeiHallais jenter ! Jeg er så fornøyd ! Jeg har greid å legge opp masker på 4 pinner også har jeg kjøpt ny tlf![]()
Minst muligSå snill du er med mammaen din
Hvor mye skal hver gave koste da?
Så koseligPakker inn gaver![]()
Gjorde det ogsåÆsjda ville jeg ha stoppet
![]()
Det stemte jaSå koseligbursdagsgaver?
Så irriterende!Nå blir jeg preggo frustrert herSkal redigere terminlisten i gruppa mi men får opp feilmelding
Har lagt inn spm på teknisk men får ikke svar
og nå blir jeg gal, er en del jeg må få lagt inn stakkars:/ får denne mld, men for hver gang jeg endrer får jeg ny mld...Vis vedlegget 190829
Oi, det er ikke verstSnuppa var skikkelig søt i butikken idag.
Gikk forbi paprikaen og hun ville absolutt ha paprika, hun finner selv en gul paprika hun vil ha, kjøper den og når vi kommer til bilen vil hun absolutt ha den til å spise på i bilen.
Så hun spiste nesten hele paprikaen i bilen, kanskje ikke spesielt vanlig men fryktelig sunt dasatt og virkelig koste seg og fortalte at den var KJEMPE god ❤
Har du sovet godt i natt?Sengetid her også nå![]()
Håper det er noe som går over eller de kan fikse lettJa, desverre er hun mer utsatt når det kommer til lungene generelt. Men hun har hatt en tøff start, så håpet hun skulle slippe mer tull. Men får se hva legen sier først daHun fikk time 09.40, så trengte ikke vente så lenge.
Uff daRedd lillemor har eller utvikler astma. Etter det ble rått ute, har hun anstrengende innpust :-/ I dag har det vært så ille at hun lager en høy lyd om hun blir litt anstrengt og puster. Blir vel en tur til legen imorgen, da jeg ser at halsen og magen trekker seg langt inn når det setter i gang. Stakar lita ❤
Sovnet rundt 2. Men fikk sove til halv 8 før hun lillemi våknaHvordan ble natten?
Hun glimter til noen ganger med super sunn snacksOi, det er ikke verstsunn snacks!

6 dager til jeg og begynner å kjøre til bhg på morgenFår kjøre til Bhg![]()