Skravletråd August 2016

Ja, desverre er hun mer utsatt når det kommer til lungene generelt. Men hun har hatt en tøff start, så håpet hun skulle slippe mer tull. Men får se hva legen sier først da :) Hun fikk time 09.40, så trengte ikke vente så lenge.
Lykke til hos legen

Barn sover, nesten alt husarbeid er unnagjort :D
Mor har landet i sin Homer Simpson grop (som jeg gravde meg i fjor da jeg gikk gravid, ja den gropa er der fortsat) nå er det film og kveldsmat :D
Hørtes ut som en koselig kveld i gropa:P

Jeg og... Men kun ved anstrengelse, heldigvis. Det er ikke ålreit :-/ Hun har hatt en tøff start, hadde håpet det var nok snart ❤
Tungt nok det og. Men sånt kan medisineres heldigvis med behov:)

Nå blir jeg preggo frustrert her :o Skal redigere terminlisten i gruppa mi men får opp feilmelding :( Har lagt inn spm på teknisk men får ikke svar :( og nå blir jeg gal, er en del jeg må få lagt inn stakkars:/ får denne mld, men for hver gang jeg endrer får jeg ny mld...Vis vedlegget 190829
Så irriterende!:( håper det retter seg..

Snuppa var skikkelig søt i butikken idag.

Gikk forbi paprikaen og hun ville absolutt ha paprika, hun finner selv en gul paprika hun vil ha, kjøper den og når vi kommer til bilen vil hun absolutt ha den til å spise på i bilen.

Så hun spiste nesten hele paprikaen i bilen, kanskje ikke spesielt vanlig men fryktelig sunt da :D satt og virkelig koste seg og fortalte at den var KJEMPE god ❤
Oi, det er ikke verst:P sunn snacks!

Ja, desverre er hun mer utsatt når det kommer til lungene generelt. Men hun har hatt en tøff start, så håpet hun skulle slippe mer tull. Men får se hva legen sier først da :-) Hun fikk time 09.40, så trengte ikke vente så lenge.
Håper det er noe som går over eller de kan fikse lett :) kan jo vokse av seg astma også men tar mye lengre tid.

Godt dere fikk time tidlig :)

Redd lillemor har eller utvikler astma. Etter det ble rått ute, har hun anstrengende innpust :-/ I dag har det vært så ille at hun lager en høy lyd om hun blir litt anstrengt og puster. Blir vel en tur til legen imorgen, da jeg ser at halsen og magen trekker seg langt inn når det setter i gang. Stakar lita ❤
Uff da:( lykke til hos legen!

God morgen jenter.

Huff, noen dager her altså. Legetime onsdag, hvor legen sier alt ser helt normalt ut (fikk sjekk fordi jeg følte noe var galt, og så tar hun bare urinprøve og gyn.), bestilte meg TUL fredag, hvor jeg så får vite at fosteret stoppet med å vokse for 3 uker siden. :( Dette kostet meg 1300,- selv om jeg bare to dager tidligere var hos legen, som ikke ville ta flere tester, fordi "alt var normalt"... Right... :confused:
Får akutt time på sykehuset for å få sjekket og får tatt blodprøve, blir sendt hjem på helg og må vente til enda en blodprøve mandag. Har en helt skrekkelig helg - er bare lei, slapp og har ikke lyst på noen ting.
Får da tatt enda en blodprøve mandag, og gyn. skal ringe meg senere for prøvesvar. Han ringer aldri. Ringer 700 ganger uten å få svar. Ender med å måtte få tak i akuttmottaket på slutten av dagen bare for å få tak i en, som kan tyde svarene og får endelig tak i en koselig jordmor på føden, som kan hjelpe meg. Nivået er fallet såpass, at jeg kan få cycotec kur med hjem til utdriving. Tar de mandag kveld, har en elendig natt med smerter og blødning som en annen "horror" film og går nå bare og venter på at blødning stopper, vente litt lenger til første mens, og så kan vi begynne å prøve igjen. :(

Dårligste helgen ever... :meh:

Hvordan går det med dere ellers? :D

Back
Topp