Noe sånt jeg også tro?Mangler 1.500 innlegg så har ikke helt trua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe sånt jeg også tro?Mangler 1.500 innlegg så har ikke helt trua
Det skjønner jeg godtVeldig gøy og en liten smule stolt
Det er nok lurtSkulle gjerne begynt nå, men termin i oktober fokuserer jeg heller på at babyen kommer og slipper å være nakenog får et sted å sove
Det er det jeg håpee her også. Jeg kjenner for første gang på lenge at jeg gleder meg til julDet blir det.
Men lov å håpe at i år er året da litt mer av det jeg har tenkt, blir gjennomført...
Så kjedelig:/ hvilken var det?Den høye men den ble solgt
Godt det er lett også noen gangerFrøkna 4 år: Mammaaaaa... jeg er sinne på det siden jeg ikke får sjokolade og får sitte foran dataen... (hyl og skrik som bare ei på 4 år kan).
Vennen min, du ser de foliearkene der borte med fisk på?
Jeg liker ikke folie.. (mer hyl og skrik)
Kan du hjelpe mamma med å legge grønnsakene oppå fisken, ta disse gulrot bitene og legg oppå den første fiskebiten
JA!!! (stort smil)
Noen ganger er det fryktelig, fryktelig lett
Hundai ix 35Så kjedelig:/ hvilken var det?
Syns min er litt liten skjønner du og kunne tenkt med en litt størreMå hjem og måle ikvelder på jobb nå skjønner du
men mer romslig enn det jeg kjøpe til mi da hun var født faktisk
![]()
Henger du etter KenguHmm. Hodet surrer med tanker om jul allerede? Mulig juleplanleggeren 2016 åpner snart. (det er jo et halvt år siden Kengu åpnet sin ;-))
Hehe, det virker så kjentFrøkna 4 år: Mammaaaaa... jeg er sinne på det siden jeg ikke får sjokolade og får sitte foran dataen... (hyl og skrik som bare ei på 4 år kan).
Vennen min, du ser de foliearkene der borte med fisk på?
Jeg liker ikke folie.. (mer hyl og skrik)
Kan du hjelpe mamma med å legge grønnsakene oppå fisken, ta disse gulrot bitene og legg oppå den første fiskebiten
JA!!! (stort smil)
Noen ganger er det fryktelig, fryktelig lett
Så braJappvært på farten i hele dag. Frøkna er i overaskende fin form også
hadde venta meg feber og en sur mine jeg nå. Men neeeida
kjempe happy
![]()
Det er suv?Hundai ix 35
Da får vi hjelpe hverandre, men ikke i kveld.Noe sånt jeg også tro?
Utrolog surtJupp men nå er den borte
Takk takkGod vakt
Tidlig start altsåHmm. Hodet surrer med tanker om jul allerede? Mulig juleplanleggeren 2016 åpner snart. (det er jo et halvt år siden Kengu åpnet sin ;-))
Bedre enn nåDa blir det nok bra bilder![]()
Det tror jeg ogTror nok de fleste barn har en slik periode![]()
Skal sende deg måleneSyns min er litt liten skjønner du og kunne tenkt med en litt større![]()
Tenkt på mye da eller?Det blir det.
Men lov å håpe at i år er året da litt mer av det jeg har tenkt, blir gjennomført...