Fødsels-tegn tråden!

Ligger her og har mye mensmurringer. Og ca hver 15min strammer magen seg. Men har mensmurringer innimellom dette og samtidig som magen er stram. Kan det være starten på noe? Trodde riene føltes som mensmurringer, men de hsr jeg jo nesten hele tiden nå.. Hilsen forvirret

Ligger her og har mye mensmurringer. Og ca hver 15min strammer magen seg. Men har mensmurringer innimellom dette og samtidig som magen er stram. Kan det være starten på noe? Trodde riene føltes som mensmurringer, men de hsr jeg jo nesten hele tiden nå.. Hilsen forvirret
Sitter med samme følelsen her. Npr en aldri har hatt rier før er det vanskelig å vite. Har mensensmerter og strammer seg litt av og til. Men regner med at når riene kommer opp i en viss styrke er det ikke tvil, så det er vell bare å vente å se.:)

Nedpress? Vet jo lille er langt nede siden jm kunne kjenne hodet! Men idag kjennes det ut som at jeg holder på å sprenges der nede! Alt kjennes ømt ut, og når jeg går kjennes det ut som h*n er på vei ut!!!!
Flere?

Nedpress? Vet jo lille er langt nede siden jm kunne kjenne hodet! Men idag kjennes det ut som at jeg holder på å sprenges der nede! Alt kjennes ømt ut, og når jeg går kjennes det ut som h*n er på vei ut!!!!
Flere?
Jepp føles litt ut som man må holde alt på plass der nede med handa pga mye nedpress

Sitter med samme følelsen her. Npr en aldri har hatt rier før er det vanskelig å vite. Har mensensmerter og strammer seg litt av og til. Men regner med at når riene kommer opp i en viss styrke er det ikke tvil, så det er vell bare å vente å se.:)

Det er sant :-) er vel bare å vente å se Er liksom redd for å tro noe før jeg vet også :P Hahah!

Jepp føles litt ut som man må holde alt på plass der nede med handa pga mye nedpress

Mm sa det til mannen at i dag er det ekstremt og han ba meg gå med kryste ben :laughing021Livredd jeg skal gå i fødsel før han har fått fri fra jobb. Du må holde igjen til etter 17 fredag. Jeg bare eeeeeh nei om Lille vil ut nå er det helt greit!:smiley-angelic006
Følte meg litt slem da, for han ønsker jo og bli med. Men ønsker ikke å skape problemer for jobben sin. :smiley-angelic008

Har endelig begynt å kjenne litt på tak i ryggen og magen. Men de går uregelmessig hele dagen. Plutselig kan det gå en time mellom liksom. Så jeg veit ikke helt, jeg. Kjedelig. Håper en liten runde i høyet ikveld kan få fart på sakene. :D

Appropo fødselstegn... skal rier kjennes i rumpa? Haha! For når jeg får disse takene som kommer sånn en gang i timen(......), så gjør det så himla vondt nedi rumpa i tillegg?!

Sitter i senga med grusomme sure oppstøt og de første murringer har begynt. Kjennes ut som mensen som murrer. Kanskje denne kroppen endelig skal modnes litt også? Selv om det er utrolig kjedelig å sitte i senga..

Appropo fødselstegn... skal rier kjennes i rumpa? Haha! For når jeg får disse takene som kommer sånn en gang i timen(......), så gjør det så himla vondt nedi rumpa i tillegg?!
Jeg har følt at jeg har født med rumpa begge gangene, og klaget til jordmor under fødslene. "Ungen er jo i rumpa!!!" Nei, sier jordmor, alt er i orden :)

Shit, det tok seg opp utover natta! Regelmessige rier hvert femte-sjette minutt i nesten tre timer. De ble bare kraftigere og kraftigere, men endte aldri med tre på ti minutter, så ringte aldri sykehuset. Samboer tok seg en liten powernap i seks-tiden, og etter det ga de seg mer og mer. Jeg var så trøtt da at jeg bare sovna fra hele greia til slutt. Nå kommer det noen når jeg beveger meg for mye, men ellers ingenting. SÅ... de tegnene jeg har masa som om her inne? Bare glem det. For dette var HVERTFALL umotiverende!

Shit, det tok seg opp utover natta! Regelmessige rier hvert femte-sjette minutt i nesten tre timer. De ble bare kraftigere og kraftigere, men endte aldri med tre på ti minutter, så ringte aldri sykehuset. Samboer tok seg en liten powernap i seks-tiden, og etter det ga de seg mer og mer. Jeg var så trøtt da at jeg bare sovna fra hele greia til slutt. Nå kommer det noen når jeg beveger meg for mye, men ellers ingenting. SÅ... de tegnene jeg har masa som om her inne? Bare glem det. For dette var HVERTFALL umotiverende!

åhhhh! :-( Sykt kjipt! Det jeg også hadde igår bare forsvant igjen... DRITT! Men det må vel være et steg nærmere noe?

Føler magen har sunket veldig inatt, men nå aner jeg ikke lenger om det jeg ser/føler stemmer eller om jeg vare innbiller meg ting xD :S

Flere?

Hei! Samme her! Fikk denne følelsen i går kveld, hele natt Var bevegelser og "vondter" jeg ikke har kjent før. Var hos jordmor i dag, fått beskjed om at hodet har festet seg, ligger dypt nedi bekkenet.. Hun trodde det kun var snakk om dager. At jeg mest sannsynlig ikke kom til å gå til termin 28/8. Veeeeeeldig spent. Lettere panikk inni meg til tider. Jeg vil gjerne ha 1-2 uker til. Puh :-)

Føler et konstant trykk nedover, særlig i baken. Blir lurt til å tro at jeg må på do heletiden (nr 2). Det har vært sånn i hele dag. Det er som om babyen vil ut bak.. :p kan dette være starten på noe?
Akkurat sånn hadde eg det i heile går! Blei "lurt" til å gå på do fleire ganger.. :P men i dag kjenner eg der ikke.. Hm

Åhhh! Etter flere uker med kynnere og litt åpning, føler jeg et ubeskrivelig ubehag i kroppen..
Hadde en del rier i natt, men ikke ofte nok og ikke regelmessig, men etter at jeg våknet opp idag, klarer jeg ikke å finne roen.. Uansett om jeg ligger, sitter eller går, har jeg vondt overalt, nedpress, ubehag osv.... Slitsomt!

Åhhh! Etter flere uker med kynnere og litt åpning, føler jeg et ubeskrivelig ubehag i kroppen..
Hadde en del rier i natt, men ikke ofte nok og ikke regelmessig, men etter at jeg våknet opp idag, klarer jeg ikke å finne roen.. Uansett om jeg ligger, sitter eller går, har jeg vondt overalt, nedpress, ubehag osv.... Slitsomt!

Føler med deg, ikke noe godt å ha det slik!

Back
Topp