Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han blir 10ja det skjønner jeghvor gsmmel blir han ?
helt grei, er trøtt davåkna nettop på sofaen
deilig
Takk takk
Ja.Fint de passer på ja men litt overkill likevel
Kjedelig!Hundai ix35
Gikk det bra?Daaa var vi ferdige på helsestasjonendet var en trøtt frøken som sovna med en gang i bilen
![]()
Får lete videreKjedelig!
Hva gjør dere nå da?
2003 mod, men gått nesten 300.000 og hva mer kan man be om fra en Peugeot?Ah skjønner
Gammel den dere har nå da?
JaGikk det bra?
Håper det ikke var perfekte bilen for de som prøvde denFår lete videre
Ikke sikkert den blir solgt heller da . Skal ringe de igjen snart
Da har vi en som er eldre men gått mindre da2003 mod, men gått nesten 300.000 og hva mer kan man be om fra en Peugeot?
Har hatt den inn på verksted da ang varmeanlegget, men de fant ikke ut selve grunnen til det.
Så på tide med ny bil
Hatt denne i to år nå da og betalte 15.000 mener jeg det var, var ihvertfall ikke mer så den har vel gjort nytten sin
Håper ikke det jeg hellerHåper det ikke var perfekte bilen for de som prøvde den![]()
Hehe, regner med dere er ferdig nåTakkhar kjøpt inn paracet, skifta batterier i termometeret. Så nå er vi fit for fight
![]()
Hva ønsker du da?
Hvor mange har du nå da? Jeg vil på 25 000 denne mndNå må jeg se å få opp skravle tempoet mitt.
Ønsker nøyaktig 1.800 innlegg denne måneden.
Da lander jeg på totalt 50.000 innlegg
Så gøy!!Det var endelig litt kaldt i luften i morges.
For første gang hadde jeg et lite barn kledd i ull genser og bukse strikket av meg![]()
Hva er innermålet på den?![]()
Lyses ødelegget, men ferdig med nestetmå få tatt bedre bilder imorgen i daglys
![]()
Mangler 1.500 innlegg så har ikke helt truaHvor mange har du nå da? Jeg vil på 25 000 denne mnd
Veldig gøy og en liten smule stoltSå gøy!!![]()