Skravletråd August 2016

Søren, gubben skal visst jobbe skift med en uke dag og en uke kveld allikevel:-/. Fikk beskjed før ferien av de kun skulle jobb dag men det var visst kun denne uken så kveld fra neste uke. Skal bli spennende å klare å legge storebror til vanlig tid samtidig som lillebror henger i puppen hele kvelden og hyler om jeg legger han fra meg:-/
Håper det går bedre enn fryktet!:)

Ja det er det, og kom i standard type ark så tydelig at dette er normen.
For min egen del syns jeg det derimot er litt overkill, kunne gjerne fått blodsukker apparat, målt hjemme og tatt alt der på en dag ;)

MEN i sverige er det vanlig at diabetessykepleier er den som lærer bort hvordan man bruker et blodsukker apparat, mens jeg hadde det på skolen for å kunne hjelpe eventuelt kunder på apotek, samt at jeg lærte opp min farmor i det siden hun ikke fikk god informasjon :p
Ja kan jo også bli litt overkill i blant, så enig egentlig at du kunne målt det hjemme ja :) Også er det fint at det er egne sykepleiere til opplæring av apparatet, greit å få riktig info!

Jaja i sverige tar de grenseverdier til svangerskapsdiabetes seriøst!
Fått innkallelse til først en dag med jordmortime så rett til diabetessykepleier og ernæringsfysiolog i to timer også komme tilbake dagen etterpå til diabeteslege og fødselslege!

Står også noe om at videre utredning med blodsukkeret som taes igjennom et døgn.
Oj det var da voldsomt

Fikk ikke prøvd favorittbilen ,akkurqt da vi kom så vqr det noen andre som skulle prøve den

Ja kan jo også bli litt overkill i blant, så enig egentlig at du kunne målt det hjemme ja :) Også er det fint at det er egne sykepleiere til opplæring av apparatet, greit å få riktig info!
Joa men de kunne jo også hvert ved lokal sykehuset her :p

Skal også kjøre naboen dit uka etterpå :p for hun skal på en ekstra ul da.
Blir mye reising ;)

Får kjøpe det neste gang ;)
Vil ha ny bil før vinteren siden vår ikke blir skikkelig varm på det kaldeste, og blir ikke kald på sommeren osv, ikke så greit med en nyfødt i oktober :o
Samt at den vi har skal få kjørt seg skikkelig nå i august og håper den ikke tuller noe da :p

Får kjøpe det neste gang ;)
Vil ha ny bil før vinteren siden vår ikke blir skikkelig varm på det kaldeste, og blir ikke kald på sommeren osv, ikke så greit med en nyfødt i oktober :eek:
Samt at den vi har skal få kjørt seg skikkelig nå i august og håper den ikke tuller noe da :p
Ah skjønner
Gammel den dere har nå da?

Back
Topp