SOMMERTRÅD

Så hyggelig at dere fikk møttes Tea og Marianne:) Så ut som dere alle koste dere masse :D


Vi har hatt mye sykdom de siste 2 ukene. 1-2 dager frisk(Mina) og deretter feber og hoste igjen. Legen sa det var virus. Kjedelig.

Nå har vi besøk av søsteren min og svogeren. Pg 3 av barna. Koselig:)
Ha en fin dag :)
 
Titter innom her daglig, men dessverre lite aktivitet. Sikkert pga ferie :)
Vi reiser neste mandag, så vi gleder oss og teller dagene nedover..

Khalid har begynt å bygge feriehus til oss i Libya <3 Kommet ganske langt, så det er artig :)

Barna har igjen ut neste uke, så det er litt rart. Vi skal mest sannsynlig ha de litt i bhg i Libya, så de kan lære masse arabisk :)

Ønsker alle en fin kveld og helg :)

ImageUploadedByBV Forum1470324252.931534.jpg

Mina og fetterene på Tusenfryd :)
 
Titter innom her daglig, men dessverre lite aktivitet. Sikkert pga ferie :)
Vi reiser neste mandag, så vi gleder oss og teller dagene nedover..

Khalid har begynt å bygge feriehus til oss i Libya <3 Kommet ganske langt, så det er artig :)

Barna har igjen ut neste uke, så det er litt rart. Vi skal mest sannsynlig ha de litt i bhg i Libya, så de kan lære masse arabisk :)

Ønsker alle en fin kveld og helg :)

Vis vedlegget 189963

Mina og fetterene på Tusenfryd :)
Så spennende med husbygging! Hvor lenge skal dere være borte?
 
Så spennende med husbygging! Hvor lenge skal dere være borte?
Veldig spennende :)
Vi er usikre. Alt fra 2 mnd til over jul. Tar det litt på sparket :)

Hvordan går det med baby i hus? Han er jo såååå søt :) Og ikke minst stor. Minner om Wael med lengden og vekten :)
 
Veldig spennende :)
Vi er usikre. Alt fra 2 mnd til over jul. Tar det litt på sparket :)

Hvordan går det med baby i hus? Han er jo såååå søt :) Og ikke minst stor. Minner om Wael med lengden og vekten :)
Så herlig! Deilig å slippe unna høsten i nord :)

Går kjempefint med baby i hus. Deilig nå når han er blitt litt større, spiser sjeldnere og kan ligge for seg selv på gulvet å leke. Storesøster er veldig spennende, han elsker å kikke på henne når hun leker. Smiler stort når han ser henne. :D

Han er lang ja, bruker 74 i klær og er ikke 4 måneder enda. :eek:
 
Så herlig! Deilig å slippe unna høsten i nord :)

Går kjempefint med baby i hus. Deilig nå når han er blitt litt større, spiser sjeldnere og kan ligge for seg selv på gulvet å leke. Storesøster er veldig spennende, han elsker å kikke på henne når hun leker. Smiler stort når han ser henne. :D

Han er lang ja, bruker 74 i klær og er ikke 4 måneder enda. :eek:
Så herlig at de er såå glad i hverandre :)
Så kaldt ut hos dere, H med vanter/votter så jeg :( Brr...
Hehe. Wael var 2 eller 3 mnd og måtte kjøpe 74 haha. De trodde det var til et annet barn, når jeg sa han var så liten :D artig at unger vokser så forskjellig altså. Wael er jo søren meg 21-22 cm høyeren enn Mina og 11 kg tyngre. Rart :)
Hvor stor er Hermine nå?
Mina var 99,5 og 16 kg i forrige uke hehe :)
Skikkelig herlig disse søte barna våres på denne gruppen :) <3 er det 27 hun fyller 4? :)
 
God kveld alle sammen! :)
Hvordan går det med dere og familien? :)

Jeg har hatt problemer med innlogging i mange uker nå.. men gikk visst nå :p så har ikke fått lest eller noe :(

Her er alt bra, og barna er i sin første uke i bhg/SFO etter 3 uker med ferie :) de startet på ferien når vi kom tilbake fra Thailand :)
Denne uken er vi i huset til mamma og dem for å passe på dyra. De er i kreta nå og kommer hjem på søndag :) må si jeg gleder meg til å komme hjem til et sted uten dyr haha.. er veldig glad i dyr, men merker jeg ikke er vandt med det lenger..og blir lissom mye mer styr om morgen alene med 3 unger, 2 katter og en hund :p

Har alle hatt en god sommer?
 
Så herlig at de er såå glad i hverandre :)
Så kaldt ut hos dere, H med vanter/votter så jeg :( Brr...
Hehe. Wael var 2 eller 3 mnd og måtte kjøpe 74 haha. De trodde det var til et annet barn, når jeg sa han var så liten :D artig at unger vokser så forskjellig altså. Wael er jo søren meg 21-22 cm høyeren enn Mina og 11 kg tyngre. Rart :)
Hvor stor er Hermine nå?
Mina var 99,5 og 16 kg i forrige uke hehe :)
Skikkelig herlig disse søte barna våres på denne gruppen :) <3 er det 27 hun fyller 4? :)

Det var jammen stor forskjell på både lengde og vekt ja :eek: rart det der.. Liana har samme mål som Mina hun da.. lå på ca 1 meter i høyden og veide 16 kg :) Leoh er nesten like høy og veier nesten det samme haha.. men han tør verken å bli målt eller veid :p så får ikke vite det eksakt :)
 
Det var jammen stor forskjell på både lengde og vekt ja :eek: rart det der.. Liana har samme mål som Mina hun da.. lå på ca 1 meter i høyden og veide 16 kg :) Leoh er nesten like høy og veier nesten det samme haha.. men han tør verken å bli målt eller veid :p så får ikke vite det eksakt :)
Så gøy at de er så like i vekt og høyde :D Like aktive er de og haha! Så gøy at han tar hun igjen :) Snålt :) går det bra med dere?
 
Så gøy at de er så like i vekt og høyde :D Like aktive er de og haha! Så gøy at han tar hun igjen :) Snålt :) går det bra med dere?
Ja hun er jo gjennomsnittlig jente, og han en høy gutt haha..så da blir det visst sånn :p der ut som tvillinger :D

Alt bra her :) hva med dere?
 
Takk alt fint. 3 dager igjen, så vi gleder oss sykt <3
Har de begynt i bhg igjen? :)

Litt spente å eller? Hvor lang tid tar reisen?

Ja dem har begynt denne uka :) alle 3 har vært storfornøyde med det :D
 
Litt spente å eller? Hvor lang tid tar reisen?

Ja dem har begynt denne uka :) alle 3 har vært storfornøyde med det :D
Ja, de er veldig spente :)
3 timer til Nice, vente i 3,5 time og deretter 1 time.. Så blir en lang dag :)

Deilig med bhg, så blir de slitne :D
 
Back
Topp