Så herligVi storkoste oss på Tusenfryd i går
Vis vedlegget 185007Vis vedlegget 185008Vis vedlegget 185009Vis vedlegget 185010Vis vedlegget 185011
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligVi storkoste oss på Tusenfryd i går
Vis vedlegget 185007Vis vedlegget 185008Vis vedlegget 185009Vis vedlegget 185010Vis vedlegget 185011
Det begynner dessverre å se sånn ut bra vi alle har hverandre på andre sosiale medierEr redd gruppen våres dør ut
Ja, det er sant Men vi har vært så aktive i mange år, så hadde vært hyggelig å fortsetteDet begynner dessverre å se sånn ut bra vi alle har hverandre på andre sosiale medier
Jeg tilbringer like mye tid på bv som før, men i ei gruppe med mer liv iSå koselig at det er litt liv her enda
Tiden jeg bruker på nett nå, går fort bort på snap og instagram
Men jeg er da innom her innimellom for å se litt!
Tipper det er ekstra stille nå når det er ferietid, og flere av oss driver med flytting/bygging osv?
Her er hvertfall alt bra. Vi er hjemme igjen fra ferie og to helger med bursdager. Gutta har ferie litt til, mens jeg begynner å jobbe på mandag. Til neste år får jeg fult med feriepenger, og ser allerede frem til å ta ut full ferie uten å tape penger på det
Takk!Titter innom for å ønske dere en god sommer!
Så gøy at det fortsatt er litt liv i en "gammel" gruppe
Ja, slik blir det jo, når ungene blir størreJeg tilbringer like mye tid på bv som før, men i ei gruppe med mer liv i
Vi gleder oss til å besøke dere neste helg
God sommerTitter innom for å ønske dere en god sommer!
Så lange de har blitt
Hvor gammel er M blitt?
Titter innom for å ønske dere en god sommer!
Ja, slik blir det jo, når ungene blir større
Men det er hyggelig at det skjer litt her enda også!
Veldig koselig! I skrivende stund er vi på ferietur hos FruH med familienTitter innom for å ønske dere en god sommer!
Lange jenter! Tenk som tiden flyr, hun var jo bare 4 da vi var gravideN er 8 cm høyere enn gjennomsnittet for alderen Hun er 130 cm nå! M blir 9 år nå den 24.juli Synes tiden har gått så altfor fort, lurer fælt hvor babyen min har blitt av hun er 135 cm høy nå! Hvordan går det med dere?
Vi hadde det helt supert! Ungene så ut til å kose seg like mye som oss voksneVi har hatt storfint besøk fra Tromsø! Det var stor stas for både store og små tror jeg og vi synes det er så hyggelig med besøk, det er ikke så ofte vi har det! Men jeg håper og tror det blir mer besøk fra både her og der når vi får nytt hus