Æsj, hu er aldri velkommen!Tragisk innlegg å komme med, men kjennes ut som jeg skal få tante rød tilbake, og det er kjeeedelig... Vært så deilig et år utenIkke kommet enda, men kjennes ut som kroppen jobber med det. Blæææ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, hu er aldri velkommen!Tragisk innlegg å komme med, men kjennes ut som jeg skal få tante rød tilbake, og det er kjeeedelig... Vært så deilig et år utenIkke kommet enda, men kjennes ut som kroppen jobber med det. Blæææ.
Det klarer du velNå må jeg se å få opp skravle tempoet mitt.
Ønsker nøyaktig 1.800 innlegg denne måneden.
Da lander jeg på totalt 50.000 innlegg
Ja faktiskBlir du skremt![]()
Så fiiint!fullføre dette![]()
kameraet lyver på farge. Det er rosa
![]()
Er ikke så sikker.Det klarer du vel![]()
Dakkars lille.Ja faktisk![]()
JaaSå morostor jente!
Så koselig med hjemmelaga klærDet var endelig litt kaldt i luften i morges.
For første gang hadde jeg et lite barn kledd i ull genser og bukse strikket av meg![]()
Og jeg er bitte litte grand stoltSå koselig med hjemmelaga klær![]()
Ukonsentrert, dårlig blikkontakt, ufokusert, lite eller ingen sosialt nettverk, sinne, umoden, stygg i språket, sliter med søvn (falle til ro), lite empatiBare siden jeg lurer, hva er symptomene på ADD?
Hvorlangt bak da?Har vært litt vel aktiv, men ligger langt bak dronningen RonjaR
Er vel bare litt vanskelig å finne tilden...
Vi gir ikke opp før vi måEr ikke så sikker.
Full jobb, 2 timer trening 2-4 kvelder i uka, 3 barn +++
Men kan prøve
Det blir vi nokSå fine biler
Håper dere blir fornøyd!
Fint bilde av uDet var endelig litt kaldt i luften i morges.
For første gang hadde jeg et lite barn kledd i ull genser og bukse strikket av meg![]()
Takler dårlig slike monstere og unaturlige ting som spiser menneskerDakkars lille.
Ser ikke så mye av det selv, men en gang i blant liker jeg det
Add er vel litt bedre enn autismeDe synes det er greit foreløpig
Eldste som utredes på autismesenteret har sannsynligvis ikke autisme men ADD![]()
Ingen vei tilbake nåJaasnart løper hun vel rundt her uten noen gå vogn
![]()
Takk, har lurt litt på om vi burde utrede gutten for det..Ukonsentrert, dårlig blikkontakt, ufokusert, lite eller ingen sosialt nettverk, sinne, umoden, stygg i språket, sliter med søvn (falle til ro), lite empati
Sikkert mye mer, men det er det som er mest fremtredende på gutten min![]()
Det har du all grunn tilOg jeg er bitte litte grand stolt![]()
Bak RonjaR?Hvorlangt bak da?