Skravletråd August 2016

Her kommer en streng pekefinger kjøre deg..

Var ikke du på nippen til å få svangerskapsforgiftning og har bekken plager.
Du må ta det med ro!!!
Svangerskapsdiabetes så der er det veldig positivt å være aktiv, men bekkenplager og vonde kynnere, slimproppen er borte og greier ikke bygge seg opp igjen, så har lært jeg virkelig ikke må stresse da :p
Så ja må ta det med ro, spesielt i forhold til å unngå bekkenplager etter fødsel.

Grenseverdiene til svangerskapsdiabetes hater jeg da! Kunne slappet mye mer av om det ikke var for det

Takk :) haha helsestasjonen var i morgen :p Vis vedlegget 190555
Stressa ræva av meg og så kom denne sms'en inn. Thank god ;)
Hahhaha. Gjorde det samme på 3 mnd vaksinen til LJ. Gubben tok fri fra jobb for å gjøre oss. Kom frem og skjønte ikke hvorfor de var så trege. Så etterlyste hs. Hun var ikke der for vi skulle jo komme den 13. Jeg trodde det var den 13 hahaha. Men vi fikk ei anna til å sette vaksinen då vi slapp å komme igjen :)

Svangerskapsdiabetes så der er det veldig positivt å være aktiv, men bekkenplager og vonde kynnere, slimproppen er borte og greier ikke bygge seg opp igjen, så har lært jeg virkelig ikke må stresse da :p
Så ja må ta det med ro, spesielt i forhold til å unngå bekkenplager etter fødsel.

Grenseverdiene til svangerskapsdiabetes hater jeg da! Kunne slappet mye mer av om det ikke var for det
Hør på meg.
Jeg har en gutt på 16 måneder.
Jeg hadde veldig bekkenløsning.
Jeg slappet ikke så mye av som jeg burde.
Jeg har fremdeles vondt i bekkenet hver dag, enkelte dager veldig ille.

Hør på meg og slapp av, dette vil du ikke

Hør på meg.
Jeg har en gutt på 16 måneder.
Jeg hadde veldig bekkenløsning.
Jeg slappet ikke så mye av som jeg burde.
Jeg har fremdeles vondt i bekkenet hver dag, enkelte dager veldig ille.

Hør på meg og slapp av, dette vil du ikke
Hadde selv bekken problemer lenge etter snuppa så vet altfor godt at jeg ikke vil det, derfor mannen som regel må støvsuge, plukke ting opp fra gulvet og leke med snuppa, mens jeg går etter som en and i mitt eget tempo, men noen ganger blir det jo for mye.

Får ofte slappe av når snuppa sover da :)

Ja håper virkelig det. Hvordan går det med dere å søvnen?

Håper ikke lillebror blir like ille som storebror. Skal innom helsestasjonen idag og veie han for å se at han legger på seg greit. Med storebror hadde jeg ikke nok melk selv så etter mye styr så endte det opp med delamming og mme. Da hs var innom på hjemmebesøk hadde han gått opp 200gr siden fødsel så hun var fornøyd med vektoppgangen men tar en ekstra sjekk idag også just in case:-)
Håper han fortsatt legger godt på seg med kun mm :)

Nja. Er i en god fase med kveldsleggingen. Men kveldene er som før og nettene og. Mye våken og mye opp trappa. Urolig søvn på natta. Og sover med oss fra hun våkner og hyler i 10-11 tiden på kvelden.

Har og kutta ned til 1 lur. Da 2 lurer helt tydelig gikk ut på nattesøvnen og hun stod opp 04. Det har hjulpet. Nå er vi på 06. Mye bedre. Men håper bhg hjelper:)

Hurra:-). Hva skal du sy?
Masse :D penal i bursdagsgave til tantebarnet mitt. I star wars stoff :D og siden jeg driver Lykkenest på instagram og facebook, så blir det mange babynest :) og prøver meg på klær til LJ :)

Hysj, ikke si det så høyt at RonjaR hører det ;)

Kjøpt inn frukt til jobben (mannen ville være lat :p), ferdig med å vaske samt tørke klær også må jeg huske biblioteket når jeg henter snuppa + det andre vi skal gjøre idag ;)
Du har bare med å slappe av ikveld altså:O

Back
Topp