Ble dårlig med det. Får satse på at lillebror sover litt i vognen senere idag når storebror våkner fra sin lurKrysser fingrene for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble dårlig med det. Får satse på at lillebror sover litt i vognen senere idag når storebror våkner fra sin lurKrysser fingrene for det
Skal til helsestasjonen om ett par timer. Ellers blir det nok innedag. Skikkelig dårlig vær ute. Du da?Ønsker alle en strålende mandag og en god uke
Mange kjekke planer?![]()
Han er jo utdannet siviløkonom (tilsvarer master i økonomi og administrasjon nå til dags mener jeg) og vil jo ha noe innen den retningenFår krysse fingrene for at han får seg jobb snart. Noe spesielt han vil jobbe innen ?
Det gjør han alltid dersom han får lovSå lenge han sov i dag da
Vet ikke ennåGøy. Hva modell?
Får håpe det går braYes tror det.spent på hvordan det går med han i barnehagen i dag. Første dag på Storeavd
Nei OK. Dere trenger bare en nyere?Vet ikke ennå
Håper det. Gledet seg veldig til å se bestekompisen iallfallFår håpe det går bra
Lykke til der. Kontroll? Samme her. Fryktelig regnvær og mye vind. Rolig dag på meg og frøkna. Vasker klær og rydder etter besøk i gårSkal til helsestasjonen om ett par timer. Ellers blir det nok innedag. Skikkelig dårlig vær ute. Du da?
KoseligJeg så film med mannen![]()
Hysj, ikke si det så høyt at RonjaR hører detHøres ikke ut som du slapper av noe særlig altså![]()
Hvor mye kjøpte du egentlig?Jaamen tror den største pakken med stoff kommer imorgen. Men masse masse fine stoffer
![]()
Ja, blir nok mer imorgen.Ja det siste er viktig![]()
Her kommer en streng pekefinger kjøre deg..Hysj, ikke si det så høyt at RonjaR hører det
Kjøpt inn frukt til jobben (mannen ville være lat), ferdig med å vaske samt tørke klær også må jeg huske biblioteket når jeg henter snuppa + det andre vi skal gjøre idag
![]()
Ja spesielt når man låner bort og sender vekk alt av ekstra penger denne mnd så null innkjøp kan bli gjortTiden flyr fort ja![]()
Yes det gjør viNei OK. Dere trenger bare en nyere?
Det er bra daHåper det. Gledet seg veldig til å se bestekompisen iallfall
Ja wllers får du med oss å gjøreJa, blir nok mer imorgen.
Tar ting i mitt tempo da ihvertfall![]()
Det håper virkelig jeg også!!!Håper du aldri ser dem igjen![]()