Jeg sitter og jobberHei på dereda er vi tilbake til hverdagen. Kjæresten tilbake på jobb. Gikk overraskende bra
Hva gjør dere da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sitter og jobberHei på dereda er vi tilbake til hverdagen. Kjæresten tilbake på jobb. Gikk overraskende bra
Hva gjør dere da?![]()
Jaa. Endelig koser hun mer med foreldrene enn kosebamseneSå godt da ♡
Høres ikke ut som du slapper av noe særlig altsåVasket også på lørdag, men ved å støvsuge og vaske igår så ble det mye mer klesvask igjen så tar det idag![]()
JaaJippi! Da er det bare å begynne![]()
Liker også godt når hverdagen er tilbakeDa var ferien over for noen her i familien i morgen gitt. OJ tilbake i barnehagen og mannen på jobb. N har fortsatt skoleferie...jeg og frøkna er hjemme i perm enda.
Kost oss sånn så gleder meg ikke, men det beste er jo tross alt hverdag og rutiner. Syns i alle fall jeg.
Ellers temmelig sliten etter besøk og full rulle her.
Ha en super dag du ogsåGod morgen alle sammen![]()
Snart opp og hopp, idag skal jeg vaske klær igjen (byttet sengetøy osv igår), lage komplisert mat og prøve å slappe av etter en tur i butikken som jeg ikke må glemme!
Håper alle her finne får en strålende dag![]()
Her sittes det foran pc , lufter seg innimellomHan er 9 år.
Han sier han godt kan være alene hjemme en hel dag, men jeg vet at da vil han glemme å spise og sitte foran Mac'en hele dagen
Lykke til på kontrollGod morgenidag er det 1 års kontroll på helsestasjonen.
Krysser fingrene for detSatser på at lillebror snart sovner og sover så godt at jeg kan legge han i vognen uten at han våkner slik jeg kan gi storebror litt kvalitetstid alene![]()
Så herlig daLJ er blitt ei skikkelig kosejente altså. Kommer og kaster seg rundt halsen min hele dagen og lager god "mmmmmm" som er koselyden hennes![]()
Ja det siste er viktigGod dag, da er snuppa i bhg, jeg har begynt å vaske opp og skal snart ned og vaske klær "kun" 4 maskiner idag
Også begynne på middagen etterhvert så den nesten er ferdig når jeg skal hente snuppa i bhg.
Ja også prøve å slappe av da!
Ja er det beste detLiker også godt når hverdagen er tilbake![]()
Nei, heldigvis gikk det braVar ikke så ille som feyktet da heldigvis
Tiden flyr fort jaSer ut som om det blir dårlig med det i forhold til arbeidsskjema til mannen og tiden vi har, men ikke noe er umulig![]()
Håper du aldri ser dem igjenTakk, det jeg også gjorde!
Håper de derimot har skjønt nå!
Også så frekt å ikke ringe eller sende mld først!
Så godt å høreGjorde faktisk det![]()
God formiddagGod morgen jenter.
Venter bare på at mannen skal ta de yngste og dra slik at jeg kan begynne å jobbe.
Har hjemmekontor i dag
Bare å starte å sy daJippi. Første pakke fra stoff og stil er kommet![]()
Så lenge han sov i dag daSitter og lurer på om jeg kanskje skal vekke eldsten snart![]()