La oss håpe det.Det kommer nok. Satser på at rutinene går fort få inn
![]()
Hadde mannen fått seg en jobb også hadde det vært greit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La oss håpe det.Det kommer nok. Satser på at rutinene går fort få inn
![]()
Vaskedag idag jaGod dag, da er snuppa i bhg, jeg har begynt å vaske opp og skal snart ned og vaske klær "kun" 4 maskiner idag![]()
Også begynne på middagen etterhvert så den nesten er ferdig når jeg skal hente snuppa i bhg.
Ja også prøve å slappe av da!
God morgenGod morgen alle sammen
Snart opp og hopp, idag skal jeg vaske klær igjen (byttet sengetøy osv igår), lage komplisert mat og prøve å slappe av etter en tur i butikken som jeg ikke må glemme!
Håper alle her finne får en strålende dag![]()
Så koseligGod morgenidag er det 1 års kontroll på helsestasjonen.
Hva så dere?Jeg så film med mannen![]()
Mhm den kjipe gårdsplassenDu er flink
Er det gårdsplassen?
Var ikke så ille som feyktet da heldigvisHun sov til fem. Men vi sovnet begge to under amming så hun sov med meg som smokk til 6.20
Da våknet jeg og koblet henne av. Ikke lenge etter var hun våken. Men det er greit
Morgen nå takler jeg![]()
God morgenGod morgen jenter.
Venter bare på at mannen skal ta de yngste og dra slik at jeg kan begynne å jobbe.
Har hjemmekontor i dag
Ja hurra for detHurra for det![]()
Huff da, håper det drar seg raskt til etter fødselTja det kunne absolutt hvert mye bedre så må ta det litt med ro den helga, men alt går![]()
Bekkenbelte for eksempel er veldig godt å ha![]()
Ja.. regner i dag også. Sommeren er vel overKjedelig når man er på ferie![]()
Lykke til kjære deg ♡
Så godt da ♡LJ er blitt ei skikkelig kosejente altså. Kommer og kaster seg rundt halsen min hele dagen og lager god "mmmmmm" som er koselyden hennes![]()
Vasket også på lørdag, men ved å støvsuge og vaske igår så ble det mye mer klesvask igjen så tar det idagVaskedag idag jadu får slappe av mellom vaskemaskinene
![]()
Takk, håper du og får en fin dagGod morgen
Ha en fin dag
Jippi! Da er det bare å begynneJippi. Første pakke fra stoff og stil er kommet![]()