Tja hvert en ganske standard hjelg egentlig men jeg og snuppa koste oss når vi vasket stellebordet som har ligget på en låve blant annet de siste fire åreneMhm sant det.
Hatt en fin helg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja hvert en ganske standard hjelg egentlig men jeg og snuppa koste oss når vi vasket stellebordet som har ligget på en låve blant annet de siste fire åreneMhm sant det.
Hatt en fin helg?
God nattTror jeg legger meg jeg. Evt se litt mer turn først. God natt damer![]()
Så kjekk ting å gjøre sammenTja hvert en ganske standard hjelg egentlig men jeg og snuppa koste oss når vi vasket stellebordet som har ligget på en låve blant annet de siste fire årene
Ja er det ❤Så kjekk ting å gjøre sammen![]()
Så god hun erJa er det ❤
Og hun er veldig opptatt på at lillebror sine ting er i god stand![]()
God natt mallaTror jeg legger meg jeg. Evt se litt mer turn først. God natt damer![]()
Det blir nok ekstra stasÅ ja![]()
Glad jeg nesten ikke har gjort noe![]()
Skal rundt i Oslo 26 august tenker jeg for å få gjort innkjøp![]()
Hehe, takkDet må du jo få lov til![]()
Håper natten har gått fintJada. Men hun startet natten et par timer før tiden. Når planen var "amme, kose, bade, tørr bleie og natta" (og bruke en times tid på badet)
Så den bleien trenger hun snart...
Kom du i mål?Menne, skal jeg gidde å strikke ferdig dette babyteppet i kveld da? Har jo vært hjemme ei uke og glemt hele greia, prøvde å gjøre det ferdig fredag men gadd ikke.... Ca 50 masker på pinnen. Bør gå?
Tja det kunne absolutt hvert mye bedre så må ta det litt med ro den helga, men alt gårDet blir nok ekstra stas
Hvordan holder formen og bekkenet seg ellers?
Karlstad har jeg aldri værtJa det må vi! Ellers blir det Karlstad![]()
Da hadde jeg følt meg forfulgtJa de som mannen hadde invitert inn der vi bodde før!
De holder ikke til her men mer mot grensa!
Kjedelig når man er på ferieJa. Vært dårlig vær så og si hele uka nå..
Flink du erVeldig kjekke
Denne runden var en pose med skogsbær, en pose jordbær. En boks kokosmelk og en banan. Med et par skjeer johanneskjernemel for fortykning. Hadde ikke flere bananer igjen. Bruker vanligvis 2-3
Ser ut som om det blir dårlig med det i forhold til arbeidsskjema til mannen og tiden vi har, men ikke noe er umuligKarlstad har jeg aldri vært
Skulle dere ikke til Gøteborg også?
Takk, det jeg også gjorde!Da hadde jeg følt meg forfulgt![]()
Hehe, så morsomt daJa tror han ble litt overaskettror det som var kleinest for han var da det kom mange servitører med is og balonger og sang for han. Hele lokalet hørte dem jo
![]()
Glemte å filme det så klart![]()