Får håpe du tar feil ang tidlig morgenTeppet er av pinnen
Endelig
Feste tråd i hver ende, skylle opp og tørke. Det blir i morgen. Nå forbereder jeg meg på en tidlig morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe du tar feil ang tidlig morgenTeppet er av pinnen
Endelig
Feste tråd i hver ende, skylle opp og tørke. Det blir i morgen. Nå forbereder jeg meg på en tidlig morgen
Hurra!Teppet er av pinnen
Endelig
Får håpe du tar feil ang tidlig morgen
Hurra!
Håper morgenen ikke blir så tidlig som du frykter.
Godt hun legger bra på seg daDet er det. Vi har ei som ikke er så lett å mate. Men legger heldigvis veldig godt på seg. Så hun får nok mat. Prøver velvillig nye ting, men spytter alt ut igjen som ikke faller i smak. Gang på gang![]()
Så braSliten nå, akkurat gått en tur på 10 km i skogen her..
Endelig!Teppet er av pinnen
Endelig
Jeg er på ferieHvor er alle sammen?
Men du koser deg vel med detJa det gjør det nok nå![]()
Har masse og ordne ❤
En labradodelHva slags hund er det?
4-5 er veldig tidlug jaJa, håper den ikke blir så tidlig. Hun har jo drøyt det til nærmere sju de siste dagene, mot normalt seks, så det er jo greit om det ikke blir 4-5. Men fra 6 skal jeg klare.
Må komme deg hjem nåJeg er på ferie![]()
De er søteEn labradodel![]()
Å jaMen du koser deg vel med det![]()
Typisk. Her er det oftest jeg som sovner om vi ser film eller serie.Jeg gjør det![]()
Mannen sovnet!!!
Bitter søtt med hverdag igjen men ofte godt å komme tilbake til hverdagen ogsåDa var ferien over for noen her i familien i morgen gitt. OJ tilbake i barnehagen og mannen på jobb. N har fortsatt skoleferie...jeg og frøkna er hjemme i perm enda.
Kost oss sånn så gleder meg ikke, men det beste er jo tross alt hverdag og rutiner. Syns i alle fall jeg.
Ellers temmelig sliten etter besøk og full rulle her.
Det må du jo få lov tilJeg er på ferie![]()
Mhm sant det.Bitter søtt med hverdag igjen men ofte godt å komme tilbake til hverdagen også![]()