Som om tv generelt er sosialt.Det er ikke akkurat sosialt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som om tv generelt er sosialt.Det er ikke akkurat sosialt!![]()
Svangerskapsdiabetes så der er det veldig positivt å være aktiv, men bekkenplager og vonde kynnere, slimproppen er borte og greier ikke bygge seg opp igjen, så har lært jeg virkelig ikke må stresse daHer kommer en streng pekefinger kjøre deg..
Var ikke du på nippen til å få svangerskapsforgiftning og har bekken plager.
Du må ta det med ro!!!
Må vente til ikveld når LJ er lagt segBare å starte å sy da![]()
Hahhaha. Gjorde det samme på 3 mnd vaksinen til LJ. Gubben tok fri fra jobb for å gjøre oss. Kom frem og skjønte ikke hvorfor de var så trege. Så etterlyste hs. Hun var ikke der for vi skulle jo komme den 13. Jeg trodde det var den 13 hahaha. Men vi fikk ei anna til å sette vaksinen då vi slapp å komme igjenTakkhaha helsestasjonen var i morgen
Vis vedlegget 190555
Stressa ræva av meg og så kom denne sms'en inn. Thank god![]()
Hør på meg.Svangerskapsdiabetes så der er det veldig positivt å være aktiv, men bekkenplager og vonde kynnere, slimproppen er borte og greier ikke bygge seg opp igjen, så har lært jeg virkelig ikke må stresse da
Så ja må ta det med ro, spesielt i forhold til å unngå bekkenplager etter fødsel.
Grenseverdiene til svangerskapsdiabetes hater jeg da! Kunne slappet mye mer av om det ikke var for det
Skal dere binde meg fast til sofaen?Ja wllers får du med oss å gjøre![]()
Hadde selv bekken problemer lenge etter snuppa så vet altfor godt at jeg ikke vil det, derfor mannen som regel må støvsuge, plukke ting opp fra gulvet og leke med snuppa, mens jeg går etter som en and i mitt eget tempo, men noen ganger blir det jo for mye.Hør på meg.
Jeg har en gutt på 16 måneder.
Jeg hadde veldig bekkenløsning.
Jeg slappet ikke så mye av som jeg burde.
Jeg har fremdeles vondt i bekkenet hver dag, enkelte dager veldig ille.
Hør på meg og slapp av, dette vil du ikke
Er rådløs om middag her og :OKomme i orden med middagsplan igjen skikkelig...i dag lurer jeg på om det blir rester rett og slett.
Hvilken bil skal dere se på?Får vel sminke meg snart
Kb kommer hjem 12 og da skal vi ut å se på bil
Håper han fortsatt legger godt på seg med kun mmJa håper virkelig det. Hvordan går det med dere å søvnen?
Håper ikke lillebror blir like ille som storebror. Skal innom helsestasjonen idag og veie han for å se at han legger på seg greit. Med storebror hadde jeg ikke nok melk selv så etter mye styr så endte det opp med delamming og mme. Da hs var innom på hjemmebesøk hadde han gått opp 200gr siden fødsel så hun var fornøyd med vektoppgangen men tar en ekstra sjekk idag også just in case![]()
MasseHurra. Hva skal du sy?
Blir nok kultMå vente til ikveld når LJ er lagt segmen det blir bursdagsgave til tanteungen min iallefall. Star wars penal
![]()
Mhm å sette oss på degSkal dere binde meg fast til sofaen?![]()
Vi må på biljakt etterhvert selvYes det gjør vi
Volvo v60 førstHvilken bil skal dere se på?
Volvo snakker mannen omPå vei til hokksund å drammen
Hokksund dor å se på volvo
Du har bare med å slappe av ikveld altså:OHysj, ikke si det så høyt at RonjaR hører det![]()
Kjøpt inn frukt til jobben (mannen ville være lat), ferdig med å vaske samt tørke klær også må jeg huske biblioteket når jeg henter snuppa + det andre vi skal gjøre idag
![]()
Hva skal dere ha?Vi må på biljakt etterhvert selv
Ja hihiDet er bra da![]()