Ja det gjør man heldigvisFår snudd på det for Amina sin del da![]()
Hell i uhell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør man heldigvisFår snudd på det for Amina sin del da![]()
Jeg tror jet ville latt henne sove. men mye fordi om vi vekket vår ble det rabalder og hun nekta å legge seg på timesvisLurer på å bade henne likevel... Vekke henne nå...kose litt... Bade og legge? Og håpe?
Kanskje ikke vekke. Ser ut til at hun kanskje våkner.
Eller nei. Men vekke?
Nettbutikker da?Tja om jeg skal ha sparkebukse med stjerner vet jeg ikke men helst unngå biler ihvertfallmå også finne sparkebukser i det hele tatt før jeg får kjøpt
så mangler fortsatt en hel del!
Funnet to luer da, ene ganske tynn så den varer ikke lenge![]()
Litt krampeaktigJa men at damer rundt 45-48 ikke klarer å te seg som noe annet enn våryre ungdommer er virkelig usmakelig
Hva lager du av?![]()
11 poser med smoothie blitt til idagdisse elsker LJ så måtte lage opp
![]()
De finnes vel overaltMannen har nok lært det nå. Men at vi ikke blir kvitt de selv når vi flytter!!!![]()
Aldri prøvd med denne her så jeg aner ikke hvordan hun reagererJeg tror jet ville latt henne sove. men mye fordi om vi vekket vår ble det rabalder og hun nekta å legge seg på timesvis
Var virkelig heldig ja.Heldigere enn meg der![]()
De lå halvveis under noe sjokoladepålegg vi kjøpte i Danmark så sikkert bare jeg som har ryddet litt for fort.Det viktigste er at de kom til rette igjen!
Kanskje du har fått litt "hjelp" til å rydde de bort![]()
Og de kan brukes til mange andre ting enn bare babymat..Hva lager du av?
Så kjekke poser!
Huff typisk.Frykter jeg har rotet til natta nå.
Ser dere innlegg fra meg sånn o firetiden som sier "morgen" er det derfor.
Det ble pga middagen for sent for andre trilletur for lillesøster, så jeg tok henne på soverommet for å amme mens ungene lekte på loftet så skulle mannen få jobbe med en jobbsøknad
Så skulle vi liksom bade hele gjengen.
Gjett hvem som sovna
Og når hun ettet en god time vekket meg så var instinktet hos oss begge "pupp", så da sovna hun igjen... Og sover.
Normalt legger jeg henne 19, ikke 17.... Planen var å bade henne rundt 18 og så legge henne. Vel... Hun må ha bleieskift før natta i alle fall. Men hun tror visst det er natt nå...
Dårlig erfaring når det gjelder klær generelt så satser på at det fins ved OsloNettbutikker da?![]()
Joa men de to samme personene da!De finnes vel overalt![]()
Typisk ja! Men også godt de kom til rette igjen.De lå halvveis under noe sjokoladepålegg vi kjøpte i Danmark så sikkert bare jeg som har ryddet litt for fort.
Er bare så utrolig komisk, og det slår neste aldri feil..
Du leter, og leter, og leter i en halv evighet, men i det øyeblikket du etterlyser det, da kommer det tilrette
Fare for det, jaHuff typisk.
Blir vel feil uansett hvordan man gjør det nå tenker jeg meg![]()
Så mye fint da!En barcelonadrakt til kb(bursdagsgave fra min mamma)
Vedkurv,putetrekk ,stempel og duk fra kremmerhuset
Kb hadde bestilt deg nerf for bursdagspenger
Så bra det var vellykketGod ettermiddaggårsdagens supriseparty var vellykket, bortsett fra at servitøren på fridays spoila alt før vi hadde kommet bort til bordet
men ellers var det en fin kveld
Idag har vi vært på lekeland
Ja, skikkelig kjipt værÅh regner det hos dere
Så bra daHar til nå hatt en strålende dag med litt turer innimellom regnet og ellers kost oss inne![]()
Takk søte duKrysser fingre for at du får den og at du slipper å gå uten jobb lenge!