Skravletråd August 2016

Lurer på å bade henne likevel... Vekke henne nå...kose litt... Bade og legge? Og håpe?

Kanskje ikke vekke. Ser ut til at hun kanskje våkner.

Eller nei. Men vekke?
Jeg tror jet ville latt henne sove. men mye fordi om vi vekket vår ble det rabalder og hun nekta å legge seg på timesvis

Tja om jeg skal ha sparkebukse med stjerner vet jeg ikke men helst unngå biler ihvertfall :p må også finne sparkebukser i det hele tatt før jeg får kjøpt ;) så mangler fortsatt en hel del!
Funnet to luer da, ene ganske tynn så den varer ikke lenge :p
Nettbutikker da?:)

040b517183364afe29cafd60c243f0ec

11 poser med smoothie blitt til idag :D disse elsker LJ så måtte lage opp :)
Hva lager du av?:)
Så kjekke poser!

Jeg tror jet ville latt henne sove. men mye fordi om vi vekket vår ble det rabalder og hun nekta å legge seg på timesvis
Aldri prøvd med denne her så jeg aner ikke hvordan hun reagerer

Mest av alt tipper jeg på grytidlig morgen i morgen uansett, så jeg planlegger å legge meg tidlig.... Jag meg i seng!!!

Det viktigste er at de kom til rette igjen! :D

Kanskje du har fått litt "hjelp" til å rydde de bort ;)
De lå halvveis under noe sjokoladepålegg vi kjøpte i Danmark så sikkert bare jeg som har ryddet litt for fort.
Er bare så utrolig komisk, og det slår neste aldri feil..
Du leter, og leter, og leter i en halv evighet, men i det øyeblikket du etterlyser det, da kommer det tilrette

Frykter jeg har rotet til natta nå.

Ser dere innlegg fra meg sånn o firetiden som sier "morgen" er det derfor.

Det ble pga middagen for sent for andre trilletur for lillesøster, så jeg tok henne på soverommet for å amme mens ungene lekte på loftet så skulle mannen få jobbe med en jobbsøknad
Så skulle vi liksom bade hele gjengen.

Gjett hvem som sovna
Og når hun ettet en god time vekket meg så var instinktet hos oss begge "pupp", så da sovna hun igjen... Og sover.

Normalt legger jeg henne 19, ikke 17.... Planen var å bade henne rundt 18 og så legge henne. Vel... Hun må ha bleieskift før natta i alle fall. Men hun tror visst det er natt nå...
Huff typisk.
Blir vel feil uansett hvordan man gjør det nå tenker jeg meg :o

De lå halvveis under noe sjokoladepålegg vi kjøpte i Danmark så sikkert bare jeg som har ryddet litt for fort.
Er bare så utrolig komisk, og det slår neste aldri feil..
Du leter, og leter, og leter i en halv evighet, men i det øyeblikket du etterlyser det, da kommer det tilrette
Typisk ja! Men også godt de kom til rette igjen.

Med tre barn hadde det jo hvert lettere og fått hjelp ;p

Huff typisk.
Blir vel feil uansett hvordan man gjør det nå tenker jeg meg :o
Fare for det, ja

Hun sover nå. Får se hva vi gjør når hun våkner.

Skifte på henne i alle fall.

God ettermiddag :) gårsdagens supriseparty var vellykket, bortsett fra at servitøren på fridays spoila alt før vi hadde kommet bort til bordet :p men ellers var det en fin kveld :)

Idag har vi vært på lekeland
Så bra det var vellykket:D
Ble han overrasket selvom servitør ødela litt?:)

Back
Topp