Takk, operaen ble utsatt pga regn..Kos dere som turister
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, operaen ble utsatt pga regn..Kos dere som turister
De er superkjekke. Har også de med dobbel zip lås i bunn fra smudisJeg kjøpte noe lignende i en butikk i Sørumsand
Så braGod ettermiddaggårsdagens supriseparty var vellykket, bortsett fra at servitøren på fridays spoila alt før vi hadde kommet bort til bordet
men ellers var det en fin kveld
Idag har vi vært på lekeland
Huff, jeg må le litt . Søte degHar vært så irritert på meg selv den siste tiden.
Etter ferien har mine data- og lesebriller vært borte.
Siden jeg sitter foran dataen det meste av dagen på jobb er jeg helt avhengig av dem.
Bruker jeg dem ikke får jeg også mye lettere migrene anfall.
Har også vært ganske flau siden det er jobben som har betalt for dem...
Uansett, jeg er 99% sikker på at jeg fikk dem med hjem, men så var det denne 1% da.
Siste stedet jeg 100% sikkert hadde dem var på danskebåten på vei hjem for litt over en måned siden
En måned med leting, jeg gir opp.
Sender e-post til DFDS forteller dato vi reiste, kahyttnummer, bookingnummer og beskrivelse av brillene
Jeg står nå og holder på å lage paella, og måtte i hyllen nede for å hente en ny pakke risottoris...
Gjett hva som lå under den?
Er bare enkel på de jeg har, men fungerer utmerket for mitt brukDe er superkjekke. Har også de med dobbel zip lås i bunn fra smudis![]()
Tja, det var noen ja men ikke så mange som jeg hadde trodd faktisk..Finner vel mange tipper jeg![]()
Okei, tror jeg må skaffe meg noen sånne til Èida skal starte med matNei. Vant de via Tim og Tia![]()
Var det i parker dere var?Tja, det var noen ja men ikke så mange som jeg hadde trodd faktisk..
Disse og de fra smudis er kjempebraOkei, tror jeg må skaffe meg noen sånne til Èida skal starte med mat![]()
Har du fått bukt med ugresset?3 uker på ferie er øykke for ugress ser jeg
Vises ikke at jeg har vært ute å luket i 15 min
Ble bare en plass da det begynte å regne så forferdelig mye...Var det i parker dere var?
Må sjekke de ut etter ferienDisse og de fra smudis er kjempebra![]()
Synes begge fungerer supertEr bare enkel på de jeg har, men fungerer utmerket for mitt bruk
Aah. Kjedeli md regnet daBle bare en plass da det begynte å regne så forferdelig mye...
Gjør detMå sjekke de ut etter ferien![]()
Det er hun garantert ❤Absolutt ♡ hun er så god
Det viktigste er at de kom til rette igjen!Har vært så irritert på meg selv den siste tiden.
Etter ferien har mine data- og lesebriller vært borte.
Siden jeg sitter foran dataen det meste av dagen på jobb er jeg helt avhengig av dem.
Bruker jeg dem ikke får jeg også mye lettere migrene anfall.
Har også vært ganske flau siden det er jobben som har betalt for dem...
Uansett, jeg er 99% sikker på at jeg fikk dem med hjem, men så var det denne 1% da.
Siste stedet jeg 100% sikkert hadde dem var på danskebåten på vei hjem for litt over en måned siden
En måned med leting, jeg gir opp.
Sender e-post til DFDS forteller dato vi reiste, kahyttnummer, bookingnummer og beskrivelse av brillene
Jeg står nå og holder på å lage paella, og måtte i hyllen nede for å hente en ny pakke risottoris...
Gjett hva som lå under den?
Usj. Håper virkelig hun bare magisk bestemmer seg for å sove til normal tid imorgenFrykter jeg har rotet til natta nå.
Ser dere innlegg fra meg sånn o firetiden som sier "morgen" er det derfor.
Det ble pga middagen for sent for andre trilletur for lillesøster, så jeg tok henne på soverommet for å amme mens ungene lekte på loftet så skulle mannen få jobbe med en jobbsøknad
Så skulle vi liksom bade hele gjengen.
Gjett hvem som sovna
Og når hun ettet en god time vekket meg så var instinktet hos oss begge "pupp", så da sovna hun igjen... Og sover.
Normalt legger jeg henne 19, ikke 17.... Planen var å bade henne rundt 18 og så legge henne. Vel... Hun må ha bleieskift før natta i alle fall. Men hun tror visst det er natt nå...
Lurer på å bade henne likevel... Vekke henne nå...kose litt... Bade og legge? Og håpe?Usj. Håper virkelig hun bare magisk bestemmer seg for å sove til normal tid imorgen![]()