Så sykkel fordi mannen ville detHvilken øvelse ser du på da? Jeg ser turn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sykkel fordi mannen ville detHvilken øvelse ser du på da? Jeg ser turn.
Skjønner . Hva skjer til uken? Ja både stress og kos med besøkBør ta dwt meste i dag i grunn.
Blir travelt til uka
Glad vi ikke skal ha beaøk i dag kjenner jeg![]()
Jepp, bli ferdig med detJa så bare å få betalt de utgiftene så fort som mulig![]()
Hihi åh jada vi er flere.Godt å høre![]()
Godt han slutter tidlig denne uka, hjelper nok en del det også klarer du sikkert å få kommet ut på tur så storebror får ut litt energiSiste feriedagen til gubben og den skal nytes før han er tilbake på jobb imorgen og jeg er alene med begge barna 1 uke før barnehagestart. Heldigvis skal ikke gubben jobbe kveldsskift lenger så slutter 14.30
. Satser på at jeg klarer å komme meg ut på litt turer med begge de 2 små ila uken slik storebror får utløp for litt energi og får litt frisk luft ila dagene
![]()
Samme her. Aldri besøkt en gym for å slåss heller såBrukte noen.
Litt for mange kanskje
Og fikk mye annet
Mye potions og revive.
Siden jeg nesten aldri slåss på gym er det ikke så verdifullt for meg.
Det er alrså et gym jeg ser nesten daglig. Bytter farge ofte. Men nesten alltid er de for sterke for meg. Og jeg har ikke venner å spille sammen med for å ta det heller. Så jeg samler mer enn jeg sloss. På for lavt nivå. Level 13. Har ikke sterke nok når de er 20+ de som holder gymmen.
Så deilig! Da er det bare å slappe avTømt siste kofferten
Ryddet rundt
Fått lagt allr skoene i skap
Var dere lenge borte?Mye som skjer de dagene så vi måtte hjem nå
Nei, det hadde vært kjedelig.Smaken er som baken, delt i to.
Vi kan ikke like det samme alle sammen
Tror gubben hadde likt seg derMasse forskjellig
Egentlig ganske kult
Kjenner ikke så mange i det området foruten om slekt egentligHadde ikke henne på lista di
Har nok vært der når jeg var yngre, men husker det ikkeTja ca 30 min til ja![]()
Veldig fint her da
Gjorde det. CC cowboys car fantastisk på scenen. Kurt Nilsen ble nesten tam i forhold. Men så er de jo to ganske ulike artister live.Kos deg![]()
Mhm. Aller helst innen 5 ukerJepp, bli ferdig med det![]()
Ikke santOg man kan kjøpe en rammemadrass for samme pris!
Men vi vet viktigheten av å kjøpe det nytt så da får det bare bli sånn når vi skal ha vugge og sprinkelseng i starten![]()
Så flink du erTømt siste kofferten
Ryddet rundt
Fått lagt allr skoene i skap
Veldig greit. Men kom hjem trøtt og med hodepine. Så føltes ut som jeg hadde drukket likevel, selv om jeg var klinke edruJaja greit å få det gratis da![]()
Da er det på tide å komme hit en tur igjenHar nok vært der når jeg var yngre, men husker det ikke![]()