Hun har nok like stort behov som oss til å stelle istand til lillebror ❤Absolutt. Gøy hun vil hjelpe med å stelle istand til lillebror![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har nok like stort behov som oss til å stelle istand til lillebror ❤Absolutt. Gøy hun vil hjelpe med å stelle istand til lillebror![]()
Det tror jeg og ❤Hun har nok like stort behov som oss til å stelle istand til lillebror ❤
Og man kan kjøpe en rammemadrass for samme pris!Madrassen til vår sprinkelseng kjøpte mamma for 1600kr![]()
Jaja greit å få det gratis daSkal visst på CC cowboys og kurt nilsen ikveld.. fikk gratis festivalpass av søster som og fikk det gratisskal kjøre henne ut og hjem da. Så edru for meg
![]()
HeheJeg er misunnelig på de som starta 1hahah
Nam nam! Så herlig, elsker kaffemaskiner som kverner bønnene!Jepp.
Har en slik maskin
![]()
Oi, så kult!Mhm masse fine steiner
Kjøpte deg haitann som var 75 mill år..
Å ett par steiner
Joda! Jeg er født derDer er det ikke mye spennende
Brukte noen.Brukte mange eller fikk bare ikke mange?
Egentlig ganske slitsom.Ja hatt en veldig fin dag
Hvordan har dagen din hvert?![]()
Og som har melkesteemer i tilleggNam nam! Så herlig, elsker kaffemaskiner som kverner bønnene!
Masse forskjelligSånn meteoritt steiner og sånt og?
Kos degSkal visst på CC cowboys og kurt nilsen ikveld.. fikk gratis festivalpass av søster som og fikk det gratisskal kjøre henne ut og hjem da. Så edru for meg
![]()
Det er braJa er det, og siden hun viser interresse skal kun også da være med å velge samt ordne ting ❤
Er sikkert mye der altså men med dårlig tid så ble det lite titting egentligDet jeg tenkte meg
Noen år siden jeg var der sist da (gravid med snuppa).
Men etter å ha bodd ikke langt unna i tre år blir man litt lei![]()
Var veldig godtDet skal bli godt kan jeg tenke meg!![]()
Godt jobba. Jeg har ramla nedover etter noen inaktive dager. Hvor lenge skal dere være på ferie?Har skravlet meg inn på listen, hundreogførtiognoen innlegg og 20 innlegg siden i går. Fornøyd med det, mens jeg er på ferie liksom.
Ja han digger jo såntOi, så kult!
He he ja da er det jo braJoda! Jeg er født der![]()