Skravletråd August 2016

Skjønner godt han kan det nå da. Her er mannen mer nøye enn meg på klesvasken nesten
Han er nøye med sine klær da :p men kun om jeg skal vaske på 40 eller 60 ;)
Men han trenger tid til å lære intuitivt hvordan han skal vite hvordan ting skal vaskes ;)

Kjedelig da :( var det sist.
Om man kom utenfra var det barneklær på begge sider når man kommer inn, også på venstre treningsklær som gikk over til Basic klær også ved prøverommet litt finere klær, på andre siden (av den siden) bak kassa, var det først strikker, spenner, belter osv nærmest andre kassa var det mammaklær, ikke største utvalget men ok.

Andre siden var det godt inndelt i herre avd og mer ungdommelige jente klær også kom man til barneklær igjen da :)

Men mye kan skje på noen år da. Likte at det var eget rom for dame undertøy og eget for skjønnhetsprodukter ;)
Altfor god hukommelse btw
Det aner meg at jeg har kommet inn i den fra en annen retning og likt den bedre enn sist. Jeg kom i alle fall rett inn i et supertrangt kaos. Hjalp ikke at jeg hadde lillesøster i bilstol-vogn. Zapp sine hjul, ikke bred, men kom ikke frem overalt.

Mannen var på dressmann og jeg fikk bare opp for å røre litt på oss. Men det var så trangt at jeg fant liksom ingen ting. Men nå lurer jeg plutselig på om det var Cubas jeg var på. At hm faktisk er den jeg husker som ligner mer på det du beskriver ja. Der bare var jeg ikke i år i så fall.

Det aner meg at jeg har kommet inn i den fra en annen retning og likt den bedre enn sist. Jeg kom i alle fall rett inn i et supertrangt kaos. Hjalp ikke at jeg hadde lillesøster i bilstol-vogn. Zapp sine hjul, ikke bred, men kom ikke frem overalt.

Mannen var på dressmann og jeg fikk bare opp for å røre litt på oss. Men det var så trangt at jeg fant liksom ingen ting. Men nå lurer jeg plutselig på om det var Cubas jeg var på. At hm faktisk er den jeg husker som ligner mer på det du beskriver ja. Der bare var jeg ikke i år i så fall.
Cubus er rett ved hm.
Og der har det alltid hvert kaotisk og trangt syns jeg men går man ut ved der herreklærne starter på cubus og går til venstre så skal det gå svakt nedover til hm, men man ser rett på herreavd.
Lenge siden jeg har hvert på cc altså så mye kan jo skje.

Cubus er rett ved hm.
Og der har det alltid hvert kaotisk og trangt syns jeg men går man ut ved der herreklærne starter på cubus og går til venstre så skal det gå svakt nedover til hm, men man ser rett på herreavd.
Lenge siden jeg har hvert på cc altså så mye kan jo skje.

Tror nok det var cubus jeg var på, og i så fall en unormalt trang og uvoersiktelig utgave av den sammenlignet med hva jeg er vant til hjemmefra.

Tror nok det var cubus jeg var på, og i så fall en unormalt trang og uvoersiktelig utgave av den sammenlignet med hva jeg er vant til hjemmefra.
65 kg utgaven av meg syns det var trangt og da lenge før jeg fikk barn så kan godt hende. Hadde ihvertfall ikke gått inn dit selv ;)

Back
Topp