Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det stor-rydding i huset?Tømme bil og rydde
Veldig fornøyd jaFornøyd med stua?![]()
Godt med alt som er unnagjort daHehe kos deg![]()
Vi vasker klær og ferdig Kl 9. Fått vasket trekk til vippestolen da og bilsete ❤
Rart å gjøre sånne ting nå egentlig![]()
Må få litt orden her bareEr det stor-rydding i huset?
Hvilken øvelse ser du på da? Jeg ser turn.God kveld
Her er det sofa, snop og OL![]()
Åh fin! Ser ganske lik ut som vår på fargen
Det er godt i blant. Vi har det som kontinuerlig prosjekt. To rotehuer som vi er.Må få litt orden her bare![]()
Ja sovnet nettopp så nå får vi oss litt matDet er kjipt! Håper han sovner snart![]()
Ja ser sånn ut!Den ligger der ennå mener jeg
Gleder meg til å få den kjenner jeg.Åh fin! Ser ganske lik ut som vår på fargen
Neida men han er generelt ikke opplært i å vaske klær da hans mor ikke så på det som viktig. Og han har fått lære Basic men tror han trenger litt mer kunnskap etterhvert men nå kan han ihvertfall maskina herTakk for det. Kost oss! Åh var den komplisert?![]()
Her har vi med inn 3 ukers klesvask....Det er godt i blant. Vi har det som kontinuerlig prosjekt. To rotehuer som vi er.
Ja så bare å få betalt de utgiftene så fort som muligSånn er det å få barn![]()
Hva er det da?Ja ser sånn ut!
Må få undersøkt om de fortsatt har favoritt sjokoladen for den står ikke på hjemmesiden dems!![]()
Ja, husker hvor lite vi fikk være delaktige når min lillesøster kom så snuppa skal ihvertfall ikke føle detHelt enigviktig at hun får føle at hun hjelper til!
Ja kan skjønne det. Hvilken farge på veggen da?Gleder meg til å få den kjenner jeg.
Ut med skinnsofa
Ja det er detGodt med alt som er unnagjort da![]()
Skjønner godt han kan det nå da. Her er mannen mer nøye enn meg på klesvasken nestenNeida men han er generelt ikke opplært i å vaske klær da hans mor ikke så på det som viktig. Og han har fått lære Basic men tror han trenger litt mer kunnskap etterhvert men nå kan han ihvertfall maskina her
De hadde noe oppå disken i cellofan poser, små sjokolade drops nærmest, laget i hvit sjokolade men smakssatt, min favoritt var en med lime ❤Hva er det da?