Nå begynner det!

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Kan ikke huske det startet så tidlig med førstemann, hun gikk i barnehagen da hun begynte med det...

Men i morges fant jeg vesle (babyen altså :p ) SMØRBLID, i krybben uten bleie på. Og så blid da. Tisset utover hele babynestet (som hun har begynt å bruke igjen) :) "Jeg håper ikke du har bæsja nå.." var det første jeg sa. Heldigvis ikke. Men hun har knekt koden når det kommer til å få av seg bleia. Søren og :p

Jeg har hatt mine mange dager med 1-åring i sprinkelseng og bæsj utover hele barnet, og sengen. Måtte ha på pysjen bak frem, men etterhvert hjalp ikke det. Det er så varmt at pysj blir for varmt for lille tror jeg så jeg håper at en shorts foreløbig gjør at hun ikke får av seg bleien på en stund :p

Måtte le litt!
Men uffda, kan bli slitsomt for mor!

Ajajaj.. min har også begynt å pirke litt på bleieflappene :O

Veksler av og til med up n' go - tror kanskje jeg har utsatt problemet litt :P

Måtte le litt!
Men uffda, kan bli slitsomt for mor!
Hehe, ja, nå kan jeg le av det. Men 5 min før jeg skulle kle på og ta med i barnehagen var det ikke så gøy med eldstemann :p Har gått mange 95-vasker her for å si det sånn! :)

Ajajaj.. min har også begynt å pirke litt på bleieflappene :O

Veksler av og til med up n' go - tror kanskje jeg har utsatt problemet litt :p
Hehe, ja. Brukte det på eldste, funket i et par uker. Pysj bak frem (glidelåsen bak) funket også i et par uker!

Foreløbig tar jeg en up and go utenpå bleia til lillesøster, hadde på bleia i natt :)

Hehe, ja. Brukte det på eldste, funket i et par uker. Pysj bak frem (glidelåsen bak) funket også i et par uker!

Foreløbig tar jeg en up and go utenpå bleia til lillesøster, hadde på bleia i natt :)
Når du nevner det, fikk også tips om at pysj på vranga (med glidelåsen på innsiden, så de ikke får tak på den dutten) kan fungere litt ^^

Når du nevner det, fikk også tips om at pysj på vranga (med glidelåsen på innsiden, så de ikke får tak på den dutten) kan fungere litt ^^
Ja, her var problemet at hun fikk viet ut halsen og dro den ned hehe. Så jeg vurderte å sy selv, med stum hals (dvs ikkeelastisk stoff).

Ja, her var problemet at hun fikk viet ut halsen og dro den ned hehe. Så jeg vurderte å sy selv, med stum hals (dvs ikkeelastisk stoff).
Aaaah, luring din altså :P

Eller som tanten min sier "noen som har glemt å være dum" ;)

Aaaah, luring din altså :p

Eller som tanten min sier "noen som har glemt å være dum" ;)
Haha, ja.. utbryterdronning. Lærte seg tidlig å åpne dører etc også, de i barnehagen var så overrasket, for ingen 1-åringer (den gang hun var 1 år) hadde tidligere klart å åpne den døra (litt rart håndtak som går oppover). Skulle liksom være babysikker.

Haha, ja.. utbryterdronning. Lærte seg tidlig å åpne dører etc også, de i barnehagen var så overrasket, for ingen 1-åringer (den gang hun var 1 år) hadde tidligere klart å åpne den døra (litt rart håndtak som går oppover). Skulle liksom være babysikker.
Hehehe :) er litt morsomt med barn som overrasker sånn :P

Han klarte dette i går, men tror han bare har fiklet med bleien sin i søvne :p ikke gjort det bevisst. Var bæsj smurt over hele sengen, inkludert sengekanten. Han hadde rullet i bæsjen sin.. måtte dusje og så bade han etterpå. Dette skjedde etter han hadde lagt seg for natten også.. så det ble en sen kveld på oss. Sovnet ikke igjen før i halv elleve-elleve tiden :o hehe

Back
Topp