Skravletråd

Så flink du er:D
Jeg liker også best å trene på formiddagen...men nå som jeg jobber dagtid er ikke det så enkelt:)
Tusen takk!!!!
Ja, man har så mye mer overskudd på dagen. Og så nyter jeg følelsen av treningen resten av dagen - noe som inspirer til å være flink med maten også.

Last edited:
Må komme igjen i gang her også. Var så godt i gang, så kom ferien. Hjelper ikke at jeg har sovet minimalt de siste 3 ukene heller. Føler meg jo helt utenfor:/

Tusen takk!!!!
Ja, man har så mye mer overskudd på dagen. Og så nyter jeg følelsen av treningen testen av dagen - noe som inspirer til å være flink med maten også.
Mye lettere å være flink med mat når man har god samvittighet:)

Må komme igjen i gang her også. Var så godt i gang, så kom ferien. Hjelper ikke at jeg har sovet minimalt de siste 3 ukene heller. Føler meg jo helt utenfor:/
Godt det er hverdag igjen:)
Hvorfor sover du dårlig?:(

Æsj, de nye??:(
De kan vel også vaskes..
De er kjøpt for at jeg skal bruke dem i skogen og i skogen her er det mye myr.
Regner ikke med at de vil holde seg like rene

Hva trener du?

Jeg trener CrossFit, og startet med skikkelig styrketrening etter at jeg røk korsbåndet i fjor.
For øyeblikket er det mest opptrening etter fødsel. Kjernemuskulaturen fikk litt juling. Men trente litt med vekter for et par år siden.

Det er deilig med sol, men slitsomt å trene i sola syns jeg. Blir alt for varmt.
Jeg er foreløpig ikke i form/vekt til å løpe men derimot gå raskt og det synes jeg funker også i varmen/solen. Men enig, løping blir fort for varmt å drive med i solen.

Back
Topp