Ble plutselig dyreparken i morgen da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måltidsrytme og soving på dagtid.. Ingenting fungerer to dager på rad.Skal ikke være lett i blant det der.. Hvilke holder dere på med?
Så hyggelig! Kos degBle plutselig dyreparken i morgen da![]()
Ja det går fort når det først går fortVi får gjøre detnoen holder på kjempe lenge så greit med noe i mellom
Ja gjorde vist det.. 3,5 t fra første rie. De timene gikk veldig fortselvfølgelig vondt.. Men jeg hadde ikke kommet meg tidligere av gårde
![]()
Jeg er litt her og der.. Redebygging gjør at jeg blir litt fra ærende til tiderHvor er alle i kveld da tro?
Godt å høreEr over nå
Kan liksom ikke bare gå bort å si "Hei, er du på bebyverden forum?" Hadde vært bra reklame daHehe, sånt lurer jeg alltid på også![]()
Soverutiner som er vrient?Rutiner altså.. Syns det er vanskelig.
Hva sto på menyen?Snart middag, gleder meg
Alt braTakk for det
Står til?
Uff da, stakkars lilleEtter en fin dag på sjøen har vi fått bilturen fra helvete på vei hjem![]()
Lille J fikk jordbær, hadde mageknipe i båten, sovna, men nå er det tilbake![]()
Har hylt sammenhengende i 45 min. Stakkars lille frøkna mi.
Så bra du selger litt innimellomJoda. Den lever. Men ikke aktivtjeg vil bytte navn og starte litt fresht. Men finner liksom ikke mitt navn å kalle noe
solgte noe på epla igår da
Også ny vogn på veienSå hyggelig! Kos deg
Nei, er litt skuffaHmm..ja, var ikke mye til sommer![]()
Er det idag du fyller år??Huset er minst like mye kaos.
Fryseren er nesten tom
Mann og de to eldste handler gave til meg nå. De har ikke laget kort :-(
I tillegg til opprinnelig kaos, mye rot fra fryseren. Men det hentes i morgen, heldigvis
Resten... Yngste har sovnet nå, så jeg får ta fatt på det. Er svært lite motivert. Ekstremt
Ja veldig. Kjedelig når man da må dra alene inn og man er usikker på om faren rekker detJa det går fort når det først går fort![]()
Jeg er her!Hvor er alle i kveld da tro?
Hehe, deilig for henne detJepp. Tror hun var bra sliten når kvelden kom. Sovna på to minutter
Skal du på undersøkelse da?Takk. Får bare holde ut til oktober![]()