Takk for detGod kveldOg velkommen tilbake fra ferie
Hva har dere gjort?
Vært hos fam. på Østlandet.
Gøteborg har vi også vært.
Litt forskjellig gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detGod kveldOg velkommen tilbake fra ferie
Hva har dere gjort?
Hva står på menyenSnart middag, gleder meg
Mhm, det var det. Vaskehjelpen var her søndag før vi kom hjemDet høres herlig ut da!![]()
Jippi, for detHihi, det får du garantert se![]()
Hehe, så nusselig![]()
Ble banan og jordbær lapperog sånn spiser vi her i hus mens mamma steker hahaha
Høres veldig lurt utDere er så søte![]()
Jeg skal til legen å få meg sykemelding ! Også skal jeg nyte resten av ferien min
Så gøyDa ble det en liten spontantur til Hurum for å besøke samboers storebrorvi skal på båttur
![]()
Mer enn megIkke I det hele tatt![]()
Ja. Det blir aldri likt.Med ungen?
Det får du ikke i asx. Jeg fikk plass til emmaljunga vogna når hattehylla er fjernet. Ikke bagdelen, men med sportdelen. Men da er bagasjerommet stappa.Æsj vi trenger stort bagasjerom.
Ja kan fort bli nok det, men noen steder kunne det nok hvert smart daJa hvorfor ikke. Men nei, tror nok jeg har nok med baby og studier utover høsten.
Joda. Den lever. Men ikke aktivtJippi, for det
Lever nettbutikken din forresten?
Ja hun er en sjarmerende jenteHehe, så nusselig![]()
Når man produserer mindre insulin så virker insulinet bedre når man er aktiv, så mange med diabetes type to kan spise og trene seg friskAah. Så kroppen har ikke "bra" av å være i ro?
Høres utrolig deilig ut daMhm, det var det. Vaskehjelpen var her søndag før vi kom hjem![]()
Føler med deg. Sliter samme. Men n0 går vi strikt på timene med lur og sånt. For å prøve å få henne mer forutsigbarJa. Det blir aldri likt.
Det ble wokSå fint, hva blir det i dag?
Der sto det endelig wokHva står på menyen?