I dag har jeg løpt intervaller igjen med app. Ble til sammen 5 km, før jeg ble med mannen på treningssenteret for å trene styrke. Så en god styrkeøkt på 45 minutter ble det også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, stoler på degNei, jeg skal ikke det
Skal ikke gå på en smell.
Kos deg masse videreFerie her. Reist rundt 60 mil i dagStillesittende dag. Men i morgen blir det Hunderfossen. Så får nok bevegd meg nok da
Vi gleder oss. Vi snakkes mer når vi kommer hjem fra ferie
![]()
Er det en type konkurranse eller for moro skyld?De har hengt opp en plakat på jobber hvor man hver dag som man tar trappen minst 1 gang setter et kryss på dato ved navnet sitt.
Sitter i 4. etasje..
Og kryss må man da få
Så flink du er!I dag har jeg løpt intervaller igjen med app. Ble til sammen 5 km, før jeg ble med mannen på treningssenteret for å trene styrke. Så en god styrkeøkt på 45 minutter ble det også.
Mer det at jeg prøver å få mer enn alle andreEr det en type konkurranse eller for moro skyld?![]()
Så fint initiativDe har hengt opp en plakat på jobber hvor man hver dag som man tar trappen minst 1 gang setter et kryss på dato ved navnet sitt.
Sitter i 4. etasje..
Og kryss må man da få
Det var akkurat det jeg også syntesSå fint initiativ![]()
Kjempeflink er duI dag har jeg løpt intervaller igjen med app. Ble til sammen 5 km, før jeg ble med mannen på treningssenteret for å trene styrke. Så en god styrkeøkt på 45 minutter ble det også.
Kos deg på ferie!!!Kos deg masse videre![]()
Flott initiativDe har hengt opp en plakat på jobber hvor man hver dag som man tar trappen minst 1 gang setter et kryss på dato ved navnet sitt.
Sitter i 4. etasje..
Og kryss må man da få
Kjempeflink er du
Ble 5 km rask tur i solen i dag. Jobber deltid så har litt fleksibilitet på når jeg kan trene - utrolig deilig trene på formiddag. Håper på litt styrke i kveld.
God jobba! Deilig når man kan trene med noen, og ekstra kjekt når denne noen er mannenI dag har jeg løpt intervaller igjen med app. Ble til sammen 5 km, før jeg ble med mannen på treningssenteret for å trene styrke. Så en god styrkeøkt på 45 minutter ble det også.
Godt konkurranseinstinkt er på toppMer det at jeg prøver å få mer enn alle andre
Man vinner ikke annet enn heder og ære.
Er en oppmuntring til å bevege på seg
Så flink du erBle 5 km rask tur i solen i dag. Jobber deltid så har litt fleksibilitet på når jeg kan trene - utrolig deilig trene på formiddag. Håper på litt styrke i kveld.
Håper det lettetDer begynte det å styrtregne, og jeg som akkurat har fått på meg treningstøyet.
Tror jeg venter 15 minutter og ser om det letter.
Dersom det ikke gjør det så blir jeg våt
Sluttet nå så nå kommer skoene mine til å bli veldig skitteneHåper det lettet
Ellers er det jo bare forfriskende!