Har dere tenkt på navn? :)

Navnet på ene barnet mitt var omtrent ukjent da vi bestemte oss, nå det et det på toppliste i mange land. Sånn kan det gå......
 
Har mange fine jentenavn på min liste, men ingen guttenavn jeg elsker helt ..foreløpig. uansett er ikke den vordende far med på et eneste av mine forslag, så den diskusjonen er på is frem til vi vet kjønn (og kan diskutere halvparten så mye)
 
Har mange fine jentenavn på min liste, men ingen guttenavn jeg elsker helt ..foreløpig. uansett er ikke den vordende far med på et eneste av mine forslag, så den diskusjonen er på is frem til vi vet kjønn (og kan diskutere halvparten så mye)
Typisk:hilarious:
 
Jentenavn et vi ganske enige om i heimen, men mannen ønsker seg et guttenavn jeg ikke er helt fortrolig med... Jeg må nok prøve ut navnene litt da vi kommer nærmere fødsel :dummy1::dummy:
 
Jentenavn er ganske klart. Har diskutert litt guttenavn også, men det fineste er allerede tatt :p
 
Da jeg gikk gravid med nr 1 så sa min bedre halvdel at hvis det ble gutt ville han at gutten skulle hete Theodor. Siden det ble en jente den gangen har han sikkert samme ønske denne gangen også ❤ Jentenavn derimot blir ikke lett.
 
Vi har snakket litt om det, men ikke enige enda :) men vi snakker kun om jentenavn da. Nesten helt sikre begge to på at det blir jente denne gangen :D har 1 jente og 2 gutter fra før ;)
 
Har ingen navn klar :p

Vi visste med en gang hva jenta vår skulle hete i 2015, Tiril ❤️

Hvis vi får en gutt, liker jeg godt Kristian (oppkalt etter samboer), og har fått et lite elsk på Torjus

Vi får begynne å snakke om det den dagen vi vet kjønn :)
 
Vi har ikke snakket om det enda, men jeg har alltid likt Sarah til jente. Til gutt syns jeg Marcus er veldig fint, men er åpen for mange andre forslag også :)
 
Jeg liker sånne gode, vanlige navn, jeg :p Kristoffer og Alexander er høyt på min gutteliste, men jentenavn sliter jeg mer med. Liker Nora veldig godt da. Men vi har aldri snakket om det sammen faktisk, så vi får heller begynne litt seriøst å tenke på det nå :)
 
Jeg har lange lister med både gutte og jentenavn. Viser til mannen med jevne mellomrom, og om det er noen han absolutt ikke godtar, stryker jeg de.
Men regner med vi bestemmer oss så fort kjønnet er klart. Liker å omtale babyen i magen med navn, blir en del av tilknytningen :love7
 
Jeg har en lang liste med aktuelle guttenavn, men hvis det blir en jente, er jeg helt blank!
 
Vi har ikke snakket om det enda, men jeg har alltid likt Sarah til jente. Til gutt syns jeg Marcus er veldig fint, men er åpen for mange andre forslag også :)
Så moro ;) Sarah heter jeg og kjæresten min Marcus!
 
Back
Topp