Har dere tenkt på navn? :)

Vi har bestemt oss for Frøya på jente.
Gutt derimot er vi ikke enig, jeg vil oppkalle etter min far og oldefar.
Han heter Georg.
Ellers så liker jeg Cornelius, Varg og Grim.
 
Med guttene var det enklest å bestemme seg for jentenavn, denne gangen har jeg et par guttenavn klar.
Yngste fikk ikke navn før han var 2 mnd, så denne gangen skal vi ha det klart i god tid :)
 
Vi sto mellom to navn når storebror ble født, arv fra far og mor sin side Farssiden vant den gangen så hvis det blir en gutt til blir han oppkalt etter min farfar, Georg Jentenavn derimot, det er værre
 
Vi vet navn om det blir en jente. Guttenavn har vi ikke peiling på, det blir en utfordring:D
 
Jeg har også tenkt på navn lenge, men er ikke helt enig med samboer enda. Han vil helst vente til babyen er her med å diskutere :p Jeg liker veldig godt Jakob og Ella, men begge er jo topp 10 navn, så vi kommer nok ikke til å bruke de.
 
Problemet med navn er at når man jobber med veldig mange mennesker, gjerne barn, så blir noen navn forbundet med andre barn...

Men nei, jeg tenker ikke på navn enda.
 
Problemet med navn er at når man jobber med veldig mange mennesker, gjerne barn, så blir noen navn forbundet med andre barn...

Men nei, jeg tenker ikke på navn enda.
Sliter med samme, jobber i barnehage å har iløpet av mine år der fått veldig mange nei-navn.
 
Har ett jentenavn klart som jeg liker veldig godt,men guttenavn har jeg ikke noen forslag. Men , legger ikke noe energi i det før vi forhåpentligvis får vite kjønnet på Ultralyden. :dummy1::dummy:
Var slik sist og, hadde bare jentenavn som jeg likte, ingen guttenavn, ble jente da, Jeg synes det er vanskeligere med guttenavn Jeg.
 
Hvis vi får ei jente blir det Lilly, oppkalt etter min oldemor. Blir det gutt tror jeg det blir Anton, fordi ungens pappa har Antonio som mellomnavn, et mellomnavn som har gått i arv siden forfedrene kom til Norge fra Italia :)

Men man vet jo aldri, plutselig passer ikke navnet til kidden som ligger i armene på fødestua :joyful:
 
Hvis vi får ei jente blir det Lilly, oppkalt etter min oldemor. Blir det gutt tror jeg det blir Anton, fordi ungens pappa har Antonio som mellomnavn, et mellomnavn som har gått i arv siden forfedrene kom til Norge fra Italia :)

Men man vet jo aldri, plutselig passer ikke navnet til kidden som ligger i armene på fødestua :joyful:
Nydelige navn <3
 
Helt enig!
Selv om det på topp ti også er mye flotte navn:)
Ja, det er sant! Også veit man jo aldri hva som havner på topp det året våre spirer blir født :) Men vi syns det er greit at det forhåpentligvis ikke er 10 andre i klassen med samme navn når den tid kommer :p
 
Back
Topp